0

انگشترهای خاتم دار جدیدی که کلاسیک هستند

انگشترهای خاتم دار جدیدی که کلاسیک هستند

البته ما می دانیم که انگشترهای خاتم دار برای یک مدتی وجود داشته اند. واقعیت امر این است که این نوع از انگشترها از زمان آغاز تمدن ها وجود داشته اند. هنوز، انگشترهای خاتم دار یکی از سبک های درجه یک محسوب می شوند مانند گوشواره های عتیقه، که طراحان را دوباره به وجد آورده است. قبل از برسی تازگی آن، بیایید یک قدم به عقب برگردیم و به راحتی تاریخچه را مرور کنیم.

انگشترهای خاتم دار کلاسیک جدید

انگشترهای خاتم دار شکل جواهرات مردانه و رسمی آن بودند. نشان خاتم دار یا تاج خانوادگی مرکز این جواهر درون مومی بر روی آن آثار به عنوان امضا و اثری تاریخی فشرده شده است. انگشتر های خاتم دار معمولا بر روی انگشت کوچک قرار می گرفتند تا بتواند به راحتی از دست خارج شود تا اثر به جا بگذارد. این نقوش به صورت معکوس طراحی شده تا در جهت درست روی کاغذ ظاهر شود‌. حتی پس از ناپدید شدن مهر رسمی انگشتر خاتم دار، این انگشتر در میان تعدادی از جواهرات به طور مداوم برای مردان محبوب بود.

اشکال سنتی بر روی انگشترهای خاتم دار توسط خیال پردازی های طراحان جواهرات زن از بین رفته و رها شده است. این گرایش حدود ۳ یا ۴ سال قبل از اینکه David Yurman انگشترهایی که مخصوص انگشت کوچک و دارای تصویری از نیمرخ اشخاص باشد که معمولا شیک و منحصر به فرد هستند آغاز شد.

Jessica Biales دارای یک انگشتر خاتم دار از نوع cheerful candy است که از سنگ های قیمتی درخشان در کلکسیون جواهراتش تشکیل شده است.

او همچنین یک لباس راه راه مورد علاقه Brigitte Bardot را به همراه حلقه هایی از جنس طلا و میناکاری شده را در دسته حلقه های خاتم دار کلاسیک خود در اختیار داشت‌. طراح برند Foundrae به نام Beth Budaycay زبان طلسم خود را بر روی انگشتر خاتم دار به صورت بزرگ درج کرد. طراح جدید برند Retrouvai به نام Kristy stone دارای موجودات نمادینی در کلکسیون جواهرات خاتم دار خود دارد. در این کلکسیون جغد، شیر سلطنتی، اسب شاخدار و خوک بالدار وجود دارد.

انگشتر خاتم دار

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *