0

مارتین کاتز فعالیت خود را به صورت آنلاین آغاز کرد

مارتین کاتز فعالیت خود را به صورت آنلاین آغاز کرد

اگر زمان را به مراسم فرش قرمز هالیوود در اواخر دهه 1990 برگردانیم، می بینیم که جواهرات مارتین کاتز (martin katz) در میان نورهای درخشان برای شب های بزرگ محسوب می شد. ستاره هایی که می خواستند در این مراسم بدرخشند به دلیل جواهرات با شکوه و درجه یک این جواهر ساز جوان و معروف مستقر در لس آنجلس به او هجوم می آوردند.

مارتین کاتز (martin katz)

هر طرح انفرادی حالتی را ایجاد کرده است که برخی از نمادین ترین لحظه های مراسم فرش قرمز را خلق می کنند. نیکول کیدمن (Nicole Kidman) به طور فراموش نشدنی خود را به گوشواره هایی از جنس mughal indian را از مجموعه کلکسیون martin katz را به همراه جامه زنانه زردی در سال 1997 آراسته کرده بود و آنجلینا جولی (Angelina Jolie) در سال 2001 نیز خود را با لباس مجلسی با برند مشهوری به نام Docle & Gabbana و دستبندی طراحی شده با هنر تزئینی از مجموعه کلکسیون مارتین آراسته کرده بود. sharon stone یکی‌ از طرفداران جواهرات شد، او حتی یک بار مارتین را به فرش قرمز آورد تا او را به مطبوعات معرفی کند. با گذشت زمان مارتین روی ساختن مجموعه جواهرات خارق العاده خود با الهام از هنر تزئینی و تکه جواهرات ادوارد که او عاشقش بود تمرکز کرد‌‌. مارتین توضیح داد که اولین طرح ها به خاطر اینکه خلا را پر می کرد انجام شد. مقداری از محصولاتی که شما می توانید پیدا کنید محدود هستند و گاهی اوقات نیاز به چیزهایی است که در دسترس نیستند. این مجموعه به سرعت مورد علاقه مارتین قرار گرفت و همان قدر سریع کلکسیونر های کلاس جهانی را به خود جلب کرد.

جواهرات مارتین کاتز (martin katz)


عناصری از جواهرات درجه یک مارتین به طراح هایی از جمله امضا، شماره گذاری هر قطعه، استفاده از بالاترین سطح ساخت و بهترین سنگ ها منتقل شدند. جزئیات طرح او میکرو پاو (micro_pavé) است که از سنگ هایی تشکیل شده اند. مارتین به یاد می آورد‌، من در ابتدا نمونه هایی از زمینه میکرو را بر روی جواهرات قرن هجدهم دیده بودم. این سنگ ها بسیار ظریف و کوچک بودند من تصور کردم ، اگر آنها می توانستند ۲۰۰ سال پیش آنرا انجام دهند، امروز ما نیز می توانستیم آنرا انجام دهیم. زمان زیادی طول کشید تا سنگ ها را به همان روشی که می خواستم با فلز بسیار کوچکی تنظیم کنم، اما ما آنرا کامل کردیم.

جواهرات مارتین کاتز (martin katz)

میکرو پاو نه تنها می تواند در قسمت جلویی دیده شود بلکه در پشت برخی از جواهرات مارتین کاتز در جایی یافت شود که هیچ کس در هنگام پوشیدن آنرا نخواهد دید. مارتین توضیح داد که می خواهم هنگامی که جواهرات نگهداری می شوند هیجان انگیز جلوه دهند و به روشی آزمایش شود که نشان دهنده این باشد که این جواهرات خارق العاده می باشد. این نوع از جزئیات، بسیار جادویی است و عنصر لباس های زنانه است که باعث شده تا این جواهرات را خاص جلوه دهد‌.

جواهرات مارتین کاتز (martin katz)

در طول تقریبا سی سال از فعالیت، مارتین کاتز تنها این مجموعه را در بوتیک خود در لس آنجلس، نمایش های منحصر به فرد و سالن بهترین جواهرات Bergdorf goodman فروخته است. در حال حاضر و برای اولین بار، جواهرات خارق العاده او در ۳۰ روز نمایش در مدا اپرندای (Moda Operandi) در ۲۶ می سال ۲۰۱۷ به صورت آنلاین در دسترس بود. در این پیشنهاد،۳۰ جواهر وجود دارد که ترکیبی از کالاهای کلاسیک و خلاقیت های یک نوع است. مارتین توضیح داد که من می خواهم طیف وسیعی از جواهرات را نشان دهم تا افرادی که شاید با این مجموعه کلکسیون آشنا نباشند بتوانند سبک های متنوعی را مشاهده کنند . بسیاری از قطعه جواهرات در اینجا نشان داده شده است.

جواهرات مارتین کاتز (martin katz)

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *