0

نگاهی اولیه و منحصر به فرد به زنجیره جواهرات Vram

نگاهی اولیه و منحصر به فرد به زنجیره جواهرات Vram

چه چیزی باعث ایجاد موفقیت کلکسیون جواهرات Vram شد؟ در مورد برند vram باید گفت که یک طراح جواهرات مستقر در لس آنجلس که تنها با اسم کوچکش این برند را نام گذاری کرده آغاز به کار کرده است که به آن می توان لقب، عشق، زندگی و هنر را داد. برای ویژه تر شدن زمانی که savane حامله بود، vram را مجبور کرد تا درباره تجدی حیات فکر کند. او می خواست اشتیاق و علاقه خود را به مجسمه سازی به ویژه کار کردن با Brancusi و Henry Moore در اولین کلکسیون جواهراتش از طلا را ابراز کند.

به یکبار vram یک ایده داشت که طراحی هایی عینا در خوابش به او نمایان شد و به محض اینکه از خواب بیدار شد او گفت باید آن طراحی را نقاشی می کردم. او گفت من اشکالی طراحی کردم که دیدگاه هایم را از نظر حجم و شکل، وزن، صدا، کُره، غلاف و مارپیچ بیان می کرد.

انگشترهای ساخته شده توسط Vram

vram می دانست که چگونه مفاهیم خود را اجرا کند، او در طول سی سال فعالیت خود هر زاویه ساختن جواهرات را آموخته بود. پس از کالج، او تکنیک های طراحی سنتی را در موسسه سنگ شناسی آمریکا در کالیفورنیا، جایی او از طریق بیروت به پاریس مهاجرت کرد آموخت. در ادامه او وارد ساختن مدل موم کلاسیک شد. در آخر، او تبدیل به یک استاد صنعتگر شد. vram با تمامی این مهارت ها، یک کلکسیون موفق برای عروس را با انگشترهای دیدنی به همراه الماس های بخصوص و جواهرات سنگی رنگارنگ که آنها را با یکدیگر ترکیب کرده بود ساخت.

طرح های جدید طلا برخلاف آن چیزی است که vram قبلا انجام داده است. برای یک دوره چهارده ماهه ی توسعه، او با تیم صنعتگر خود در استودیوی مستقر در لس آنجلس کار کرد و اشکال بسیار بزرگ و گسترده ای را بوجود آورد. بخش های هر قطعه که رنگ های براق و مات را دریافت خواهند کرد را به دقت زیر نظر می گرفتند. تمامی طراحی های مجسمه ای و تندیسی انگشترها فوق العاده بود. هیچ گونه درز یا لبه هایی بر روی سطح صاف آن ها وجود ندارد.

کارگاه جواهرسازی Vram

vram گفت که من می خواهم که به جواهرات جلوه و اثرات جالب و بی نظیر بدهم. در حالی که در کلکسیون جواهرات تعدادی گوشواره و دستبند وجود دارد اما عمدتا انگشتر می باشند. این انگشترها یک بعدی یا دو بعدی نیست بلکه کاملا سه بعدی می باشند. آنها شبیه به مجسمه می باشند حتی زمانی که بر روی یک میز کوچک قرار می گیرند. vram به هر تکه جواهر نام مربوط به حرکت در ریاضیات را داد. sinc , sine و Eche در بین دیگران وجود دارد. vram کل این مجموعه را زنجیره یا همان (continuum) می نامد زیرا او گفته بود که این مربوط به دایره زندگی است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *