0

چرا این حلقه ها برای زوج های آگاه مناسب است؟

چرا این حلقه ها برای زوج های آگاه مناسب است؟

در حال حاضر یک جنبش کوچک در زمینه جواهرات در حال اجرا است که ممکن است شما را شگفت زده کند. برخی از بهترین طراحان نو ظهور در حال ساختن جواهرات طلا هستند که با دست می سازند و سبکی دارد که مربوط به کار یونانیان باستان است. ژان پرونیس (Jean prounis) طراح قدیمی ۲۵ ساله در میان آنها قرار دارد‌. طلا سازی به نام Jean began زمانی که ۱۸ ساله بود در حال تحصیل در زمینه هنر گرانول سازی و فلزکاری باستانی به همراه جواهر ساز افسانه ای به نام cecelia Bauer بود اما او می گوید که اشتیاقش به دنیای کلاسیک به دوران کودکی اش بر می گردد. Jean توضیح داد طرف خانواده پدری من یونانی هستند. او گفت که پدر بزرگ من کتابخانه ای در مورد همه چیز یونان داشت و چیزهایی را به ما نشان می داد که تاثیر جدی بر من گذاشت.

چرا این حلقه ها برای زوج های آگاه مناسب است؟

در سال ۲۰۱۷ ژان پرونیس برند prounis را راه اندازی کرد. یک خط از طرح های دست ساز از تکنیک هایی از گذشته های دور با نسبت ها و ترفندهای طراحی وجود دارد که باعث شده جواهرات، امروزه عالی و منحصر به فرد به نظر برسد. امسال Jean کلکسیونی از جواهرات vow را به مجموعه جواهرات خود برای زوج های متعهدی که علاقمند به جواهرات او بودند اضافه کرد. اگر تکنیک هایی در کلکسیون جواهرات Jean پیدا شود باعث می شود که شما فکر کنید Jean در برخی از حباب های پوچ گذشته زندگی می کرده است. این روشی که Jean توضیح می دهد و ساخت و ساز اینگونه حلقه ها اثبات می کند که او کاملا با علایق نسل خود و هر مصرف کننده هوشیاری هماهنگ است.

چرا این حلقه ها برای زوج های آگاه مناسب است؟

به عبارت دیگر اینگونه حلقه ها برای زوج هایی که می خواهند روابط خود را دگرگون کنند به علاوه آنهایی که جواهری را به عنوان نشان تعهد به یکدیگر می دهند مناسب است. خود مراقبتی به وضوح برای افرادی که پاداش ویژه ای می خواهند مناسب است. این طراح گفته است که آنرا مجموعه جواهرات vow نام گذاری کرد، زیرا او نمی خواست که این تکه جواهرات را فقط محدود به حلقه نامزدی و انگشترهای ازدواج کند.

فلسفه پشت جواهرات یک چیز است. ساخت آن اثبات می کند که این فقط صحبت کردن برای جلب رضایت مصرف کننده نیست. طراح توضیح داد که تمامی طلاها بازیافت می شوند، او ادامه داد که من 24 قیراط که از پاره های اوراق استخراج شده است را خریداری کردم و آنرا با بهترین نقره آلیاژ کردم تا طلای ۲۲ عیار تولید کنم که استحکام آنرا برای استفاده روزمره بدهد. این همان آلیاژی است که شما در یونان و گالری ها یونانیان در موزه متروپولیتن پیدا خواهید کرد.

چرا این حلقه ها برای زوج های آگاه مناسب است؟


الماس های موجود در حلقه نیز بازیافت شده است. Jean با نمایندگی هایی کار می کند که الماس های یخی را از تکه جواهرات درجه یک که به سمت پالایشگاه می برند می کشند. دسته سنگ های قیمتی یک اصطلاح صنعتی است که بر روی سنگ هایی که بسیار رنگی یا دارای رنگ های مغایر هستند به کار برده می شود. این نوع از سنگ های قیمتی عموما در جواهرات درجه یک پذیرفته می شوند. Jean می گوید که من عاشق پالت های زیبا که شامل الماس می باشند هستم، او در ادامه گفتاین سنگی بسیار زیبا است و نیازی نیست که خیلی دقیق و منحصر به فرد باشد.

دیدن زیبایی در آنچه که دیگران از آن چشم پوشی می کنند یک ایده آلی که توصیف کننده آنچه که امروزه بسیاری از مردم به سوی آن تلاش می کنند است. این افکارِ همراه با احترام به گذشته باعث شده است که مجموعه جواهرات vow یکی از پویاترین و مناسب ترین مجموعه ای باشد که ما در مدت زمانی طولانی در فضای حلقه نامزدی و انگشترهای ازدواج شاهد آن بودیم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *