0

برند بولگاری برای جشن سالگرد کلکسیون B.zero1 خود از استعداد 3 عرب بهره برد

برند بولگاری برای جشن سالگرد کلکسیون B.zero1 خود از استعداد 3 عرب بهره برد

Mthayel Al Ali و Tara Emad و Arwa Al Banawi در مراسم جشن بیستمین سالگرد کلکسیون برند بولگاری (Bulgari) ایتالیایی شرکت کردند. با جشن گرفتن بیستمین سالگرد در خط مقدم صنعت مد، این برند ایتالیایی از بلا حدید (Bella Hadid) و سه نفر از بزرگترین نام های منطقه بهره برد تا کلکسیون جواهرات نمادین خود را به نمایش بگذارند. برای مشخص کردن سالگرد آن در دو دهه گذشته جواهرسازان رومی انگشتر پنج بند اورجینال و نمادین را درباره منتشر کرد. این جواهرات به روش Tubogas ساخته شده است که کارآفرینی مانند Arwa Al Banawi در مقابل نشان اختصاصی UAE از برج جمیرا امارات تا برج خلیفه خود را به تکه جواهرات نمادین B.zero1 مزین کرده بود.

arwa al banawi
mthayel al ali
tara emad

بلا حدید (Bella Hadid) که از سال 2017 چهره شاخص بولگاری است نیز سالگرد آخرین مقابله خود را با این برند جشن گرفت. ستاره سابق Bazaar خود را به انگشترهای رنگی از جنس طلای صورتی (rose gold)، یک گردنبند و دستبندی از این کلکسیون آراسته کرده بود و با یک نگاه قدرتمندانه ایی به لنز دوربین Mario sorrenti خیره شده و نگاه خود را به کلکسیون B.zero1 متمرکز کرده بود.

Bella Hadid با جواهرات برند Bvlgari

این تکه جواهرات منتشر شده به طور کامل در الماس های درخشان و صاف روکش شده بود. هر یک از آنها به همراه xx Anniiversary در داخل حکاکی شده بودند و در رنگ های سفید، طلایی، زرد طلایی، طلای سفید جامد (برای اولین بار) بوجود آمده اند.

حلقه های بولگاری B.Zero1 را برای تجلیل از بیستمین سالگرد جشن خود اعلام کرد

برند بولگاری (Bvlgari) در دو دهه اخیر بیش از دو میلیون انگشترهای کلکسیون B.zero1 را فروخته است و پیش از این با زها حدید Zaha Hadid و Anish Kapoor در تکه جواهرات محدودی همکاری داشته است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *