0

جواهرات جدیدی از سلیم موزانا وارد کمپانی هاروی نیکولز در دبی شد

جواهرات جدیدی از سلیم موزانا وارد کمپانی هاروی نیکولز در دبی شد

کلکسیون جواهرات مینا (Mina) برای اولین بار در سال 2017 آغاز به کار کرد و به طور انحصاری در طبقه همکف هاروی نیکولز (Harvey Nichols) در بازار امارات در دسترس می باشند. این طراح لبنانی با انتخابی از کلکسیون سنگ های قیمتی رنگارنگ و براق خود و صنایع دستی تحسین برانگیز، مارا شگفت زده کرد. حرفه مهیج سلیم موزانا (selim mouzannar) باعث شده است که او قبل از بازگشت به بیروت و تاسیس برند خود در سال 1993، در اروپا رشته جواهرشناسی را بخواند و در تایلند یاقوت های سرخ بی نظیر را شکار کند.

آویز جواهرات کلکسیون Mina

کلکسیون جواهرات Mina یک رنجی از سنگ های فوق العاده ای که توسط طراح خبره او دستچین شده بود را نشان داد. اینگونه سنگ ها شامل زمرد، یاقوت کبود، مورگانایت، گارنت tsavorite که هریک دارای میناهای سیاه و الماس های لب دار می باشند.

گوشواره های یاقوت کبود کلکسیون Mina

میناکاری یکی از دشوارترین تکنیک های ساخت جواهرات است و selim و تیم او این روشی را قبل از ساختن کلکسیون جدید خود یاد گرفتند. میناکاری کردن مدت ها است که در جواهرات با ارزش است و اولین نمونه های آن در سواحل مدیترانه یافت می شود. از آن زمان این کلکسیون به دلیل سبک های فوق العاده و انتخاب رنگ ها جایگاه خود را به عنوان محبوب ترین شرکت در زمینه طراحی جواهرات حفظ کرده است

سنگ های قیمتی موجود در مجموعه

جواهرات کلکسیون Mina جواهرات میناکاری شده و زیبای خود را به دبی آورد که در انگشتر، آویز، دستبند، گردنبند و گوشواره در دسترس می باشند. این کلکسیون آخرین نمونه آثار چشمگیر سلیم موزانا (selim mouzannar) است که شامل آثار حکومت عثمانی و سایر نقوش تاریخی است.

جواهرات کلکسیون Mina

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *