0

برند Mouawad کلکسیون جواهرات جدیدی را راه اندازی کرد

برند Mouawad کلکسیون جواهرات جدیدی را راه اندازی کرد

کلکسیون های Soleil و Divine Muzo Pears الماس های سفید را با سنگ های قیمتی رنگی و استثنایی ترکیب می کند. جواهر سازان Mouawad بیش از یک قرن جواهرات دیدنی را طراحی می کند و همچنین آخرین آثار آنها دلسرد کننده نمی باشد. در ادامه با تمرکز برند لوکس در استفاده از زیباترین سنگ های قیمتی در سراسر جهان که اخیرا کلکسیون جواهرات نادر را راه اندازی کرده است زمردهای دستچین کلمبیایی و الماس زرد رنگ زیبایی را نشان می دهد.

جواهرات زمرد کلمبیا برند Mouawad

کلکسیون Divine muzo pears پس از معدن افسانه ای کلمبیا معروف شده است که بهترین زمردهای جهان را تولید می کند. کلکسیون الماس های برند Mouawad شامل انگشتر، گردنبند، گوشواره و دستبند می باشد که از این 5 سنگ قیمتی تشکیل شده است. بزرگترین آن گردنبند الماس معلق است. یک زمرد تراش اشکی 72/40 قیراط وزن به ترتیب توسط سنگ های قیمتی با قیراط 53/11 و 54/38 در دستبند و انگشتر قرار دارد.

جدا از این کلکسیون گوشواره ها نیز از زمردهایی با 39/20 و 41/12 قیراط وزن تشکیل شده اند. اگر رنگ زرد به عنوان رنگ مورد نظر انتخاب شده باشد پس کلکسیون Le soleil یک مجموعه کامل دیگری را که از الماس های با رنگ زرد پر رنگ و ظریفی تشکیل شده است پیشنهاد می دهد. از رنج 20/10 تا 62/34 قیراط، الماس های زرد کلکسیون Le soleil با الماس های سفیدی که در مجموع دارای 211/03 قیراط می باشند ترکیب شده اند که باعث شده است یکی از با ارزش ترین آثار برند Mouawad به شمار آید. زردِ پر رنگ جز نادرترین الماس های رنگی به شمار می آید.

گوشواره الماس زرد برند Mouawad

برند Mouawad سفر جواهرات خود را از لبنان در سال 1890 آغاز کرد و در حال حاضر توسط نسل چهارم خانواده برادران Fred، Alian و pascal اداره می شود. افزون بر جواهرات دست ساز و هنرمندانه ی آنها Mouawad به خاطر خلق برخی از با ارزش ترین جواهرات از جمله کیف زنانه ای از جنس الماس به ارزش 3/8 میلیون دلار و گردنبندی از جنس الماس در آمریکا به ارزش 55 میلیون دلار در مجمموع برنده پنج جایزه جهانی رکورد گینس شد.

گردنبند الماس زرد برند Mouawad

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *