0

همکاری برند Al Anwaar با وبلاگ نویس مد برای برجسته کردن کلکسیون خود

همکاری برند Al Anwaar با وبلاگ نویس مد برای برجسته کردن کلکسیون خود

این برند با یک وبلاگ نویس مد منطقه ای همکاری کرده است تا آخرین مجموعه کلکسیون جواهرات خود را برای ماه رمضان برجسته کنند.

بهترین برند مستقر در دبی به نام ال انوار (Al Anwaar) درهای خود را در سال 1980 به یک فروشگاه 800 متر مربعی در Gold souq باز کرد. بعد از گذشت 38سال این شرکت خانوادگی در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید در جهان فعالیت می کند. (دبی مال)

برند Al Anwaar با یک وبلاگ نویس مد منطقه ای همکاری کرده است تا آخرین مجموعه کلکسیون خود را برای ماه رمضان برجسته کنند

اینگونه سنگ های قیمتیِ برجسته از بهترین مواد از جمله الماس های سیاه ، سفید، زرد و صورتی، زمردها، یاقوت سرخ و طلای سفید و زرد استفاده می کند. Rajesh popley بنیانگذار برند ال انوار گفت که من زیبایی را در هر جنبه ای از زندگی می بینم و تلاش می کنم که با همکاری الماس های نفیس به همراه سنگ های قیمتی آنرا ثبت کنم. او در ادامه گفت که من برای زنانی طراحی می کنم که همه آنرا داشته باشند اما چیزی بیشتر از جواهرات می خواهد.

همکاری برند Al Anwaar با وبلاگ نویس مد برای برجسته کردن کلکسیون خود

برای بزرگداشت ماه رمضان بهترین جواهرسازان با تاثیرگذاران مد Amina با JadoreAmina همکاری می کند تا آخرین کلکسیون خود را برجسته سازند.

همکاری برند Al Anwaar با وبلاگ نویس مد برای برجسته کردن کلکسیون خود

تکه جواهرات استثنایی از جمله گوشواره های آینه ای شکل که الماس های سفید و صورتی را با طلای 18 عیار ترکیب می کند تا شکل های شبدر براقی را که یک تصویر آینه ای دقیقی از یکدیگر هستند را تشکیل دهند. انگشتر جاودانگی حاکی از عشق ابدی است و الماس و زمرد بی نظیری که طلای سفید 18 عیار، زمردهای زامبیایی و تعداد زیادی الماس را به رخ می کشد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *