0

همکاری طراح جواهرات لبنانی با دخترش برای ساخت جایزه ای با بهترین جواهرات

همکاری طراح جواهرات لبنانی با دخترش برای ساخت جایزه ای با بهترین جواهرات

بنیانگذار مشهور این برند اندکی پس از تولد دخترش در سال 1988 برچسب جواهرات مستقر در لس آنجلس را راه اندازی کرد. سوزان کالان «Suzanne Kalan» به سرعت طرح خود را با اضافه کردن جزِییات مشخص به تکنیک های سنتی جواهرات پیدا کرد. به عنوان مثال کلکسیون Fire Work او که بر منبای (هرج و مرج کنترل شده) که شامل الماس های با تراش باگت که به صورت خلاقانه با نقوش پراکنده درآمدند تا دستبند ها، گردنبند، گوشواره و انگشترها را بسازند.

دستبند یاقوت صورتی و با طلا 18 عیار suzzan kalen

دستبند یاقوت صورتی و با طلا 18 عیار Suzanne Kalan این جواهرات در طلای 18 عیاری ساخته شده است و مجموعه ای دیگر از سنگ های قیمتی از جمله زمردها و فیروزه را نشان می دهد که النگوهای کلکسیون Fire Work برنده جایزه جواهرات سال خاورمیانه در سال 2016 به عنوان بهترین جواهرات روزمره شد.

انگشتر suzzane kalan با طرح گل و به همراه توپاز سفید بریده شده و الماس و زمینه ای با طلا 18 عیار
انگشتر Suzanne Kalan با طرح گل و به همراه توپاز سفید تراش خورده، الماس و زمینه ای با طلا 18 عیار

در همین حال جواهرات Vitrine از سنگ های قیمتی تراش خورده ای تشکیل شده است که پانلی را بر روی سایر سنگ های تشکیل می هد. روش سفارشی تراش خورده ای به خط کلکسیون Fire Work گسترش یافته است که با پراکنده شدن الماس های تراش باگت در پشت توپازها و آمیتسیت های بزرگ قرار گرفته شده است.

suzzane kalan در کنار دخترش Pate Kalandjian

دختر سوزان Patile Kalandjian در سال 2012 به این بیزینس پیوست و مسئولیت کلکسیون kalan را به عهده دارد. جواهرات با ارزش و قابل دسترس از طلا 18 عیار به همراه سنگ های نیمه قیمتی مانند توپاز، سنگ ماه و کلسدونی تشکیل شده است.

انگشتر سوزان به همراه سنگ ماه سفید در طلای صورتی 18 عیار
انگشتر سوزان به همراه سنگ ماه سفید در رز گلد 18 عیار

خاورمیانه همواره برای سوزان از اهمیت بسیاری برخوردار بودده است زیرا کلکسیون های کهن از سفر های او به مناطق مختلف الهام گرفته شده است. امروزه جواهرات او در عربستان سعودی و بحرین و اخیرا در هاروی نیکولز (Harvey Nichols) و بلومینگل (Bloomingdale) در دبی معرفی شده است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *