0

انگشتر گربه دست ساز با طراحی هنرمندانه

انگشتر گربه دست ساز با طراحی هنرمندانه

ما در میان بزرگترین لحظه ای از جواهرات شخصیی قرار داریم. تمامی انواع چیزهایی که بیوگرافی جزئیات هستند از سنگ تولد گرفته تا آویزهای اولیه که طرح های حکاکی شده طلا را دارند بسیار محبوب هستند. سرزمین های معدودی اقدام به مبادرت ژانر جواهرات شخصی می کردند. Jen tran نیروی خلاق، با درست کردن اجزای قراردادی و گلیپتیک کلکسیون خود را که همه چیز آن شخصی سازی است را تغییر داد.

Jen بیوتکنولوژی کارِ سابقی که بعد از اتمام دوره دکتری اش در زمینه تحقیقات سرطانی مشغول به کار بود، چند سال پیش تصمیم گرفت که علم را رها کند و علاقه اش را در زمینه جواهرات و سنگ های قیمتی دنبال کند. او پس از فوت ناگهانی پدرش و پسرش که شش ماه را در بخش مراقبت های ویژه نوزادان بیمارستان بوستون بود به این نتیجه رسید که چگونه جواهرات شخصی می تواند به عنوان یک طلسم آنقدر مهم باشد. زمانی که پسر او بهبود یافت او تمرکزش را بر روی ساخت تکه جواهرات شخصی بیشتر کرد‌. در ۱۳ جولای سال ۲۰۱۹ Jen برای Mille & Noah اقدام کرد‌. این اسم تلاقی اسم پدر و پسرش بود و ادای احترامی به آن دو محسوب میشد.

انگشتر گربه دست ساز با طراحی زیبا

اولین مشتری Jen که با آنها کارکرد تا نگین های سفارشی را بسازد، رسانه های اجتماعی محبوب و سردبیر سابق ELLE، به نام Maria Duenas Jacobs بود. ماریا توضیح داد که من همیشه عاشق تکه جواهرات با ارزشی بوده ام که نسل به نسل منتقل شده است‌. او گفت که از زمان تولد دخترم luna من و همسرم این رسم را داشتیم که به هر یک از دخترمان یک تکه جواهر را در روز تولدشان به آنها هدیه بدهیم‌. او گفت که تمامی دوستانم مرا به عنوان یک بانوی گربه می شناسند و فرانکی مانند فرزند چهارم من است و بنابراین مناسب است که من یک تکه جواهری را به او اختصاص دهم.

برای ساختن انگشتر فرانکی، Jen با تعدادی از حکاکان سنگ های قیمتی idar oberstein ،شهرک کوچکی در آلمان که خانه بهترین گوهر شناسان در جهان می باشد مصاحبه کرد. آنجا او Michael peuSteR را پیدا کرد تا یک اسپیل بیش از ۱۰ قیراطی را حک کند. الماس نادر خاکستری با رنگ کت فرانکی ست شده است.

انگشتر گربه دست ساز

هنگامی که چهره گربه واقعا به شکل جواهر درآمد، Jen دست به دست با Maria همکاری کرد تا جزئیات انگشتر شخصی و شیک را بسازد. آنها چندین طرح را در قالب مبادله متن پشت سر گذاشتند. سرانجام تصمیم گرفته شد تا یک اسپیل در یک گوشه انگشتر قرار بگیرد و به آن یک قاب سه طرفه از الماس های باگت و سنگ تولد دوقلوهای ماریا تشکیل شود.

یک اوپال مات در سایه صورتی باقی جواهرات را تعریف می کند. پروسه کامل این ۶ ماه به طول خواهد انجامید. ماریا گفت که در این عصر رسانه های اجتماعی و لذت، دیدن اتفاقات آرام و افزایش پیش بینی به طور کامل ارزش آن را تغییر داده بود.

جذابیت انگشتر فرانکی توسط Mille & Noah کاملا مدرن است و جواهرات دنیای باستان و نگین های قرن هجدهم و نوزدهم را احیا می کند. مدت ها قبل عکس هایی وجود داشت که سنگ های قیمتی یا تصاویری از خدایان و الهه های محبوب یونان و همچنین چهره های محبوب حک شده بود. هنر سنگ های قیمتی حکاکی شده ای که Jen کمک کرد تا Mille & Noah را احیا کند بی شک یکی از لوکس ترین روش های شخصی سازی یک جواهر است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *