0

این سبک، بسیار به حلقه نامزدی کیت میدلتون شباهت دارد‌

این سبک، بسیار به حلقه نامزدی کیت میدلتون شباهت دارد‌

خانه Garrad از یاقوت کبود ۱۸۸/۸۸ قیراطی خبر داده است تا شصت و پنجمین سالگرد سلطنت مکه الیزابت دوم را جشن بگیرد و ایفای نقش جواهر ساز را در بازسازی تاج سلطنتی به این مناسبت ادای احترام کند‌. یاقوت کبود مدتهاست که با برند Garrad همراه است و سنگ های قیمتی که در دست های الماس خانگی با زمینه ای شامل یک سنجاق سینه که توسط شاهزاده آلبرت برای ملکه ویکتوریا و برای حلقه نامزدی دوک کمبریج سفارش داده شده است می باشد.

حلقه نامزدی کیت میدلتون Kate Middleton

در حالیکه یاقوت کبود ۱۲ قیراطی در حلقه دوک ظاهری سری لانکایی می باشد، یاقوت کبود ۱۱۸/۸۸ قیراط از معدن افسانه ای در برمه سر چشمه می گیرد. این منطقه مدتهاست که از خیره کننده ترین یاقوت های کبود سلطنتی و یاقوت های سرخ معروف به خون کبود جشن می گیرد. هنوز چنین یاقوت کبودی به این اندازه با رنگ آبی سلطنتی کمیاب می باشد. با این حال sara prentice اظهار داشت ‌که این یک سنگ فوق العاده ای برای دیدن و نگه داشتن است. او گفت که من می خواهم یک جواهری بسازم که مرکز آن یاقوت کبود قرار گرفته باشد و هم قابل استفاده باشد.

این سبک، بسیار به حلقه نامزدی کیت میدلتون Kate Middleton شباهت دارد‌

برای دستیابی به این هدف او به بسیاری از آرشیوهای جواهرات سلطنتی گاراد روی آورد که شامل سنجاق سینه خوشه ای که به ملکه ویکتوریا در روز عروسی اش داده شد می باشد.

این همان جواهری است که الهام بخشِ انتخاب حلقه نامزدی شاهزاده چارلز برای پرنسس دایانا است که بعد ها توسط پرنس ویلیام به کیت میدلتون (kate middleton) در دوره نامزدی اش داده شد. sara prentice توضیح داد که با استفاده از این سنگ اندازه و شکل آن باعث شده است که طرح سنجاق سینه یک انتخاب طبیعی به نظر آید.

زمینه خوشه در طلای سفید با الماس های دایره شکل سفید به شدت غنای رنگ آبی سلطنتی آن را بالا می برد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *