0

ریچارد میل از ساعت RM 72-01 Le Mans Classic رونمایی کرد

ریچارد میل از ساعت RM 72-01 Le Mans Classic رونمایی کرد

ریچارد میل (Richard Mille) در جشن 100 سالگی مسابقه ۲۴ ساعته لمانز، یک کرونوگراف فلای بک را با تعداد محدود معرفی کرده است.

ریچارد میل ارتباط دیرینه ای با دنیای ورزش داشته است، به ویژه با مسابقات اتومبیل رانی. از سال 2002، سازنده ساعت‌های لوکس سوئیسی با Le Mans Classic، رویداد دوسالانه ماشین‌های اسپورت قدیمی که در همان محوطه معروف مسابقه ۲۴ ساعته لمانز در فرانسه برگزار می‌شود، همکاری کرده است.

علاوه بر تعهد قوی خود به رویداد ورزشی، ریچارد میل از سال 2008 برای هر نسخه لمانز کلاسیک ساعت ویژه ای ساخته است که هر کدام به رنگ های سبز و سفید برگزار می شود. امسال که صدمین سالگرد مسابقه ۲۴ ساعته لمانز و همچنین یازدهمین دوره لمانز کلاسیک است، تفاوتی ندارد.

نمای جلوی RM 72-01 Le Mans Classic

برای جشن گرفتن از این دستاورد بزرگ، ریچارد میله مدل RM 72-01 Le Mans Classic را معرفی کرده است، که به ۱۵۰ عدد محدود شده و در رنگ سبز و سفید Quarts TPT ساخته شده است. این ساعت قطعاً به عنوان یک قطعه مجموعه‌دار مورد توجه قرار خواهد گرفت. RM 72-01 LMC همچنین از نخستین کرونوگراف فلای بک شرکت بهره می‌برد و دارای مکانیزم دوگانه برین چرخنده تراکمی برای عملکرد بهینه است. این ساعت با طراحی مناسب برای استفاده روزمره، دارای حرکت خودکار با ساعت، دقیقه، ثانیه کوچک، تاریخ و نشانگر عملکرد است که از ذخیره‌ی قدرت ۵۰ ساعته برخوردار است، صرف نظر از اینکه کرنوگراف در حال استفاده باشد یا نه.

روی صفحه اسکلت بندی شده، زیر عدد 16 روی ساعت شمار با رنگ قرمز خط کشیده شده است، که نشانه ای از زمان شروع سنتی مسابقه ۲۴ ساعته لمانز است. الگوی پرچم شطرنجی Le Mans روی صفحه تیتانیومی نیز دیده می شود که در یک قاب 38.40 x 47.34 mm x 11.68 میلی متر قرار گرفته است.

نمای پشتی RM 72-01 Le Mans Classic

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *