0

نگاهی عمیق به کلکسیون جواهرات جدید و جذاب برنت نیل (Brent Neale)

نگاهی عمیق به کلکسیون جواهرات جدید و جذاب برنت نیل (Brent Neale)

برنت نیل وینستون (Brent Neale Winston) از زمان راه اندازی برند خود در سال ۲۰۱۷ دنیای متمایز خود را بنا کرد. یک سرزمین عجایبی که از جواهرات رنگین کمانی حاوی یاقوت کبود، پرنده های زرین بال، قارچ اوپال و برگ های نادر مالاکیت در قالب گلدان تشکیل شده است. بخش های مساوی سرزنده و توهم زا برخی از جالبترین جواهرات در سال های اخیر بوده است. یک نمایشگاه جانواران دریایی در سبک منحصر به فرد وینستون ارائه داده شده است.

نگاهی عمیق به کلکسیون جدید جذاب برنت نیل Brent Neale

این کلکسیون جدید با نام Splash در ادای احترام به آیین دین کلاسیک دهه ۸۰ میلادی با ایفای نقش Daryl Hannah به عنوان پری دریایی که در اوایل همین هفته جاری با یک شام خودمانی در Majorelle آغاز به کار کرد.

به همراه منو غذاهای دریایی به طور طبیعی میهمانان اولین نگاهایشان را به طرح هایی که جزو اثرات برجسته وینستون بود دوختند. بخش اعظم این مجموعه و کلکسیون شاهد هستند که وینستون با دو ماده محافظه کار سنتی، الماس های سفید و مروارید ها مقابله می کند و آنها را با نام تجاری خود در آنها نفوذ کرده و آنرا جذاب می کند.

یکی از بیشترین تصاویر زیبا در اینستاگرام یک نمونه برجسته است. یک انگشتری با شکلی از ظرف طلایی رنگ با دانه هایی از الماس که باز می شود تا تک مروارید دریای جنوبی و یاقوت کبود های رنگانگ را آشکار کند.

نگاهی عمیق به کلکسیون جدید جذاب برنت نیل Brent Neale

او می گوید :من واقعا از این کلکسیون هیجان زده شدم زیرا این یک شانسی برای من محسوب می شد تا برخی از مواد جدید را مانند مروارید دریاهای جنوبی وارد کنم.

Splash نیز یک کلکسیون سنگین با الماس های بسیاری است نسبت به آنچه که من در گذشته انجام دادم. وینستون: اما مطمئنا چه رنگ آن حک شده باشد و چه لایه بندی باشد همیشه عشق من به سنگ های اشباع شده پایدار خواهد بود.

نگاهی عمیق به کلکسیون جدید جذاب برنت نیل Brent Neale

در واقع جواهر سنگ های حکاکی شده ای که در کلکسیون قبلی برنت نیل (Brent Neale) به نمایش گذاشته شده بود به شکل های آویز های کلسدونی و لاجورد هایی از جنس صدف حلزونی ظاهر شد.

انگشتر و دستبند های Gypsy که به پر فروش ترین کالای وینستون تبدیل شده است به ترکیبی از الماس های بریده شده و مروارید هایی که هم بزرگ و هم کوچک هستند تبدیل شده اند.

حجم یکی دیگر از موضوع های اصلی این کلکسیون است. در دستبند های جذاب سنگین زنجیره ای، گوشواره هایی با سایز های بزرگ و النگو های سنگین که گهگاه با مروارید های درخشان و تکی مزین می شود.

نگاهی عمیق به کلکسیون جدید جذاب برنت نیل Brent Neale

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *