0

۱۰ عامل گرایش به حلقه نامزدی

۱۰ عامل گرایش به حلقه نامزدی

از تراش تا رنگ حلقه نامزدی

اگرچه حلقه های نامزدی مطمئنا بیشتر از آنچه که باید باشد خاص است اما هنوزه این گونه حلقه ها معیاری برای گرایش اشخاص هستند.

از بالا و پایین آمدن رنگ های سنگ و تغییرات پس زمینه ای، سنگ های ما از طریق جذر و مد از بین رفته اند. برای طبقه بندی کردن اجناس از مد افتاده و به روز در دنیای حلقه های نامزدی، یک جواهر ساز استرالیایی را به نام Matthew Ely برای‌ بررسی روی سنگ ها، زمینه ها، تراش و هاله های نور که ما در سال 2023 خواهیم دید قرار دادیم.

حلقه نامزدی

هاله های هندسی

اگرچه هاله هندسی تا ابد کلاسیک می ماند اما در سال 2023 ما شاهد تغییرات جزئی در ظاهر تازه عروس ها خواهیم بود.

Ely می گوید که ما هاله ای پیدا کردیم که نسبتا استوار است و مشتریان کاملا خوشحال هستند تا آنرا با دیگر اشکال الماس ها ترکیب کند تا به حلقه کمی جلوه جذاب و فوق العاده ای بدهند.

یکی از طراحی های لذت بخش، هاله های هندسی است که سنگ های برش خورده و دایره وار زمرد در اطراف لبه این حلقه را در بر می گیرد.

حلقه ی نامزدی @canturi_0

هاله های گل مانند

یکی دیگر از هاله های جذاب را که شما خواهید دید هاله گل مانند می باشد.این حلقه های نامزدی سلطنتی الهام گرفته شده و دایره شکل، گلبرگ مانند و سنگ های برش خورده، یک هاله دوستداشتنی در اطراف مرکزی این سنگ ایجاد کرده است.

حلقه ی نامزدی @matthewely_0

هاله های پنهان

پس از اینکه Heiley Beiber عکس حلقه نامزدی خود را پست کرد در واقع آشکار نمود که این حلقه دارای الماس های پنهان جاسازی شده دارد. ما پیش بینی می کنیم که این سبک از هاله های پنهان جذابیت بیشتری پیدا می کند زیرا یک لایه دیگر به عمق آن اضافه می کند بدون آنکه از مرکز سنگ چیزی بکاهد.

حلقه ی نامزدی @cushlawhitingjewellery_0

سنگ هایی با رنگ پاستیل

Ely می گوید: من فکر میکنم در سال 2023 شاهد سنگ های سنتی بدون الماس، مانند یاقوت سرخ، زمرد و یاقوت کبود خواهیم بود که راهی را برای دیگر سنگ ها با رنگ پاستیلی مانند مورگانیت، تورمالین و یاقوت کبود مایل به سبز باز میکند.

جواهر سنگ های رنگارنگ هنوز هم کاملا محبوب هستند؛ با این وجود تغییراتی از یاقوت های سرخ، صورتی و یاقوت کبود به جواهر سنگ های رنگی از نوع پاستیل صورت خواهد گرفت. مورگانیت ها محبوبیت زیادی را به دست آورده اند زیرا این سنگ در رسانه‌های اجتماعی بسیار نمایش داده می شود. مورگانیت ها به خانواده بریل (Beryl) تعلق دارند که دیگر جواهر سنگ های شناخته شده تری مانند زمرد ها یا آکوامارین را نشان می دهد. یاقوت های کبود یک انتخاب پایدار به شمار می رود اما گرایشات به سوی یاقوت های مایل به رنگ سبز ادامه دارد.

حلقه ی نامزدی @nataliemariejewellery_0

سفارشی

اگر یک حلقه مناسب در اختیار نداشتید سال 2023 زمان مناسبی است که‌ صاحب حلقه سفارشی خاص باشید. جواهر سازان در حال حاضر دارای تجربه‌های شخصی می باشند که انعطاف پذیری های بارزی در طراحی های آنها نمود پیدا کرده است.ELY می گوید: تولیدات سفارشی یک راه عالی برای مشتریان محسوب می‌شود تا بخشی از تجربه ای باشند که آنها می توانند از طریق تجربه شخصی خود وارد فرایند طراحی کنند.

حلقه ی نامزدی @matthewely__0


تراش بیضی (Oval)

الماس های بیضی شکل برای تازه عروس‌هایی که چیزی منحصر به فرد و به روزی را برای حلقه نامزدی خود می‌خواهند یک انتخاب با ظرافت و دوست‌داشتنی محسوب می گردد. به عنوان یکی از مشهورترین سبک های سال ۲۰۱۹ این اشکال همچنان مورد علاقه دیگران خواهد بود زیرا بسیار مناسب با اشکال دست هستند.

حلقه ی نامزدی @louisejeanjewellery_0

تراش زمردی (Emerald)

تعجب آور نیست یاد بگیریم که تراش های زمرد در سال 2023 به جایی نخواهد رسید. یک انتخاب الهام گرفته شده مشهور در هنر تزیینی برای اشکال الماس و تراش زمرد، انتخاب بی انتها برای تازه عروسان معاصر محسوب می شود که آرزو یک حلقه ای با یک رکاب تمیز را دارند. اشکال زمرد همچنین از قدیم بسیار مشهور بوده است.

حلقه ی نامزدی @nataliemariejewellery-2_0

تراش اشکی (Pear)

یکی دیگه از اشکالی که سلطنت خود را ادامه داده است تراش های اشکی بوده است. الماس های تراش اشکی به خاطر شکل استثنایی اش که می‌تواند سبک فردی و شخصی استفاده کننده از این الماس را نشان دهد از محبوبیت زیادی برخوردار شده است. ELY توصیه کرده است که اشکال اشکی مانند دارای گستردگی زیادی است به این معنی که دو قیراط از دو قیراط الماسی که با تراش کوسن شکل گرفته است نمی تواند بزرگتر ظاهر شود و می تواند کاملاً عمیق به نظر برسد.

حلقه ی نامزدی @gregoryjewellers_0

تراش گرد (Round)

Ely می گوید: پس از بحث درباره آگاهی تازه عروسان به مدت چندسال، تراش گرد در سال 2023 به صورت تاثیرگذاری باز خواهد گشت. او ادامه داد که ما به طور قطع در سال ۲۰۱۹ دیدیم که الماس ها محبوبیت خود را دوباره به دست آورده اند و من پیش‌بینی می‌کنم که این روند تا سال 2023 ادامه خواهد داشت. اینگونه الماس های تراش دایره ای از ماندگاری و سبک کلاسیک برخوردار است و ما با مشتریانی کار خواهیم کرد تا واقعا چیزی خارق العاده را طراحی کنیم، مانند یک هاله ی ساخته شده از اشکال مارکیز و الماس های تراش اشکی مانند یا اقلام ظریف به کار برده شده در زیر سنگ.

حلقه ی نامزدی @sarahandsebastian-2_0

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *