0

عشق به هنر و عشق به مادری نورا هبتور (Noora Habtoor)

عشق به هنر و عشق به مادری نورا هابتور (Noora Habtoor)

نورا هبتور مادر دو فرزند و یک هنرمند تمام عیار…

او ممکن است تا الان بر روی این زمینه، بین کار تمام وقتش و بزرگ کردن دخترانش کار کند. اما اصلا شخصیت نورا هبتور (Noora Habtoor) قابل پنهان نیست. به راستی که او یک هنرمند است. او بسیار دلگرم و باهوش است. او بیشتر ترجیح می دهد تا به اعماق قابل توجهی که او را اذیت می کند وارد شود.

خب، دقیقا این چیست؟ او به طور واضح حرف های زیادی برای گفتن دارد (من نقاشی کردن با دستانم را بسیار دوست دارم) او درباره قدرت اجناس سبز رنگی که پشت ما ایستاده است یا در طول گفتگو که هرچیزی از خانواده، سیاست، قربانی، میراث را اندازه می گیرد توضیح داد.

او گفت اگر من چیزی در ارتباط با سیاست دیدم که ود جریان است، تلاش می کنم و باعث می شوم که بدرخشد نه اینکه تلاش کنم تا تاریکی را به ارمغان بیاورم. این یک هدف شرافتمندانه ای محسوب می شود و آن چیزی است که از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین ما خرسندیم تا بشنویم که اکنون زمانی است که جهان در اخر می خواهد پیام های امید Noora را مشاهده کند. او به طور واقع می گوید که دختر هایم دنیای من هستند و چیزهای زیادی را برای آنها فدا کردم بویژه شغلم را، اما در حال حاضر نیاز دا م تا قدم محکمی به جلو بردارم و با آن راهم را ادامه بدهم. من واقعا می خواهم یک چیزی احساساتی را برای منطقه و سنتم قرار دهم. من همیشه به آن می گردم. این هویت من است. اگر من آنرا نداشتم، حتی نمی دانستم چگونه شغل و شخصیتم را بسازم. این برای من همه چیز محسوب می شود.

شخصیت چیزی است که او زیاد به آن اشاره می کند. به طور واضح، به عنوان یک مادری که دو دختر را در سال ۲۰۱۹ پرورش داد ذهن برتری دارد. او گفت می خواهم کمی از آنچه که از خانواده ام گرفتم را به آنها بدهم‌. این بیشتر درباره تشویق، عشق به خود و چیزهایی که بیشتر با زمانی که ما امروزه در آن زندگی می کنیم سازگارتر است.

او گفت خانواده ها نیروی زندگی، نژاد Habtoor محسوب می شوند و یک موضوع تعیین کننده ای در کل هر گفتگو می باشند. سپس ادامه داد پس از اینکه مادرم فوت کرد، من و خواهرم مدت زیادی هرگونه ای از جواهرات او را استفاده می کردیم. یکی از خاطراتی که من از مادرم داشتم هرگز از او برای قرض کردن یک ساعت یا یک انگشتر اجازه نگرفتم. او یادآوری کرد که گاهی اوقات من حتی آنها را گم می کردم، اگرچه، باز دوباره آنهارا پیدا می کردم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *