0

مدا اپرندای بهترین جواهرات را به همراه برند رضا معرفی کرد

مدا اپرندای بهترین جواهرات را به همراه برند رضا معرفی کرد

فروشنده آنلاین جواهرات لوکس به نیروهای جواهر ساز Place Vendôme پیوست که یک کلکسیون سفارشی را تا ۲۵ نوامبر پیشنهاد کرده است.

تکه جواهرات ساخته توسط الیویه رضا (Olivier Reza) به خاطر جواهرات دایره وار و طراحی های منحصر به فردش که تنها از جواهر سنگ های بی نظیر در آنها استفاده می کنند معروف شده است. از تاریخ ۲۵ اکتبر تا ۲۵ نوامبر مدا اپرندای (Moda Operandi) به مشتریان خود کلکسیونی از ۳۶ تکه جواهر برگزیده را با قیمت 44 هزار درهم پیشنهاد خواهد داد، که چنین جواهراتی را برای اولین بار خارج از آتلیه پاریس پیشنهاد کرد.

الکساندر، پدر الیویه رضا معامله کننده سرشانس جواهر سنگ و استاد جواهر سازی، در دهه ۱۹۵۰ برند Reza را بنیاد نهاد. امروزه الیویر در استفاده کردن بسیاری از سنگ های پدرش با تمرکز مجدد بر روی طرح های اینگونه سنگ های شگفت انگیز ادامه می دهد.

حلقه زمرد و الماس از برند رضا در Moda Operandi

از نکات برجسته این کلکسیون می توان به حلقه های مارپیچی با زمرد، یاقوت صورتی، الماس و ترکیبی از الماس رنگارنگ، یک جفت گوشواره از جنس الماس و طلا از نوع Tourbillon و گردنبندی با روبان از جنس الماس و یاقوت کبود که در قسمت جلوی آن قرار گرفته است موجود می باشد.

گوشواره از جنس الماس و طلا از نوع Tourbillon از برند رضا در Moda Operandi

مشارکت با برند رضا مستقر در پاریس برای اولین بار در مجموعه جهانی جواهرات Moda Operandi به زودی توسط Vhernier ،Pomellato ،Mikimoto به ترتیب برای پیدمونت، میلان و نیویورک خواهد پیوست.

پیشنهاد ابتکاری بی نظیر مشتریان Moda برای اولین بار دسترسی به بهترین جواهرات آنلاین را از طراحان برجسته در سراسر جهان میسر ساخت.

گوشواره های الماس اسپیرال از برند رضا در Moda Operandi

Deborah Nicodemus مدیر عامل Moda Operandi (مدا اپرندای) درباره تکه جواهرات برند Reza در Trunkshow می گوید که آثار منحصر به فرد الیویه رضا یک تعادلی میان طرح مصنوعی و جواهر سنگ های استثنایی به روشی فراهم می آورد که جواهرات را با یک سبک و احساس بی نظیر که به راستی خاص می باشد پیشنهاد کرده است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *