0

کمپین تعطیلات ۲۰۱۹ بولگاری ما را به یک سفر جادویی می برد

کمپین تعطیلات ۲۰۱۹ بولگاری ما را به یک سفر جادویی می برد

این فصل متعلق به عشق، هنر و جادو می باشد

تعداد کمی از افراد هستند که لوکس تر از هنرمندان بولگاری عمل می کنند. این برند مشهور ایتالیایی به خاطر طرح های بی عیب و نقص است که همواره مورد توجه زنان در سراسر جهان می باشد، شناخته شده است.

کیف Serpenti Forever از مجموعه Glam Rebel S  S20

امسال برند بولگاری (Bvlgari) یک کمپین تعطیلات جادویی تشکیل داد که روح و جادوی این فصل را به روشی منحصر به فرد که ما را به دنیای درونی بولگاری سوق میدهد ترجمه و تفسیر کرد. این کمپین شامل داستان های خیالی، هیجان، کاردانی که در تکه جواهرات بولگاری وجود دارد را شامل می‌شود.

کمپین تعطیلات ۲۰۱۹ بولگاری

به همراه برند جواهرات تحسین شده رومی به پشت صحنه بروید و از نزدیک آن ها را ملاحظه بفرمایید، زیرا آنها برای جشن های آینده در حال آماده شدن هستند. کیف Serpenti Forever از کلکسیون S/S20 Glam Rebel به همراه یک زنجیره متالیک صاف بر روی یک پس زمینه سفید در زمستان به روز رسانی می شود، که کاملا برای هر مد لباس ضروری است.

سمت چپ مجموعه جواهرات Fiorever ، سمت راست عطر گل رز Goldea Blossom Delight

الماس های عجیب و غریب از کلکسیون جواهرات Fiorever سرشار از خوشی های لذت بخش و احساسات جذاب است در حالی که رایحه غنی و گرم عطر گل رز Goldea لذت حس بویایی را به روح این فصل می بخشد. در واقع این یک کمپین احساسی است که روابط عاشقانه ما را با برند بولگاری تشکیل می کند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *