0

بیستمین سالگرد برترین کلکسیون جواهرات Dior Joaillerie در خاورمیانه برگزار شد

بیستمین سالگرد برترین کلکسیون جواهرات Dior Joaillerie در خاورمیانه برگزار شد

Dior Joaillerie امسال بیستمین سالگرد کلکسیون جواهرات خود را با گل رز از نوع Dior Pop که یک نمادی از برترین کلکسیون جواهرات محسوب می شود را جشن گرفت و باید گفت که این کلکسیون از جواهرات توسط Victoire de Castellane طراحی شده است.

این طراحی تفسیر جالب و خیره کننده ای از این گل سرخی که بر روی حلقه قرار گرفته نشان می دهد.
این کلکسیون عشق به ملکه گل ها را که Monsieur Dior داشت تحسین می کرد و یکی از آن ها الهام بخش چشمگیری برای De Castellane در طول حضورش در این مکان داستانی محسوب می شد.

پنج گلبرگ با نقوشی دقیق بر روی این حلقه های ظریف طلایی قرار گرفته اند که زیبایی شناسی محبوبی را از ساقه های حلقه Bois de rose القا می کند.

حلقه گل رز Dior Pop ذاتا شامل فضیلت و هنر تحسین شده Victoire de Castellane است که با کاربلدی و یک کارگاه جواهرات میسون است.

برترین کلکسیون جواهرات Dior Joaillerie

سنگ های مرکزی درخشان باعث ایجاد آثار مهیج می شود و فقط با الماس های خالص متعادل می شود تا جواهرات ماندگار و جذاب را بسازند که حس ظرافت و فانتزی را برای استفاده کنندگان بوجود می آورد.

این حلقه ها در رنگ های بنفش، آبی، سبز، صورتی و قرمز در دسترس است. حلقه گل رز Dior Pop مظهر عشق ذاتی به رنگ است و آنرا با شور و علاقه de Castellane برای این کلکسیون که شما آنرا اکنون خواهید پوشید و برای همیشه آنرا گرامی میدارید ادغام می کند.

حلقه های گل رز از نوع Dior Pop مدت زمان محدودی در فروشگاه منتخب دیور (Dior) در خاورمیانه در دسترس است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *