0

این برند جواهرات تنها یک کلکسیون لوکس را در خاورمیانه راه اندازی کرد

این برند جواهرات تنها یک کلکسیون لوکس را در خاورمیانه راه اندازی کرد

برند K’Dor کلکسیون جواهرات جدید و خیره کننده خود را برای اولین بار در این منطقه منتشر کرد.

بهترین جواهرات استرالیایی برند K’Dor یک کلکسیون جدیدی را در خاورمیانه راه اندازی کرد و باعث شد که این برند برای اولین بار در منطقه گسترده شود. کلکسیون جدید با ظرافت برند K’Dor به نام Emirati که شامل طیفی از تکه جواهرات تحسین برانگیز زیبا مانند حلقه هایی از نوع کوکتیل به همراه یاقوت کبود، مورگانیت، زمرد و یاقوت سرخ می باشد.

برند K'Dor کلکسیون جواهرات جدید و خیره کننده خود را برای اولین بار در این منطقه منتشر کرد

BAZAAR با مدیر خلاق این برند به نام Zena K’dor صحبت کرد و او صراحتا گفت: آنچه که من از این کلکسیون دوست دارم این است که این کلکسیون که تکه جواهرات را در محفظه ای قرار داده چگونه آنرا با چنبره و الماس های تراش خورده (با رنگ های مختلف) ترکیب کرده تا باعث شده است درخشش آن برخلاف رویه و پوسته آن رقصان جلوه گر شود.

Zena همچنین ارتباط شخصی و استدلال درست خود را در آوردن برند K’Dor در خاورمیانه آشکار کرد. او توضیح داد که همسر بنده Tarick (بنیانگذار برند K’Dor) و من، میراث دار سنت عربی هستیم، بنابراین ما همیشه یک ارتباط احساسی و عاطفی نسبت به این منطقه داریم.

کلکسیون جواهرات جدید برند K'Dor

او بیان کرد که ما از زیبایی های طبیعی خاورمیانه مانند غروب حیرت کننده بیابان، شن و ریگ های غلتان و باغ های سرسبز و همچنین از ادغام دلپسند معماری سنتی و مدرن الهام گرفتیم. سبک زندگی در اینجا دارای نبض فوق العاده ای است که ترکیبی از میراث عربی می باشد.

جواهرات K'Dor

Zena ادامه داد زنان خاورمیانه فهمیدند که چگونه ظرافت را مدرن جلوه گر کنند. آنها مظهر کمال و ظرافت می باشند.

او در ادامه گفت زنان خاورمیانه رنگ و درخشش را محترم می شمارند، آنها هنوز هم می توانند جواهرات این کلکسیون را با خطوط تمیز و کلاسیک بپوشند.

تکه جواهرات خانه برند K’Dor هم سنتی و هم منحصر به فرد می باشد به این معنی که آنها می توانند این جواهرات را برای رویداد های مختلفی همراه با لباس و ژاکت شیک بپوشند. خواه زنان خاورمیانه تصمیم داشته باشند با آن به سرکار بروند خواه تصمیم داشته باشند آنرا برای یک ناهار خانوادگی بپوشند. همواره یک فضایی برای K’Dor در زندگی آن ها وجود دارد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *