0

لویی ویتون تنها یک سری از موارد خاص را در فصل تعطیلات کنار گذاشت

لویی ویتون تنها یک سری از موارد خاص را در فصل تعطیلات کنار گذاشت

لویی ویتون (Louis Vuitton)  آخر سال ۲۰۱۹ را جشن گرفت و فصل تعطیلات را با ویترین شگفت انگیزی از فروشگاه ها در سراسر جهان طنین انداز کرد.

نشانه های نمادین مونوگرام لویی ویتون به مجسمه های خیره کننده فلورسنت تبدیل شده است و با الهام از سنت چراغان کریسمس انفجاری از رنگ های هیجان انگیز ساخته است. در همین حال یک مجموعه ای از اشکال هندسی و انیمیشن های گرافیکی به منظور ارتقا اجناس انتخابی و کلاسیکی لویی ویتون شامل کیف هایی از جنس Twist، کفش های ورزشی از نوع Archilight و همچنین برند منتشر شده مانند عطر Heart Beating، تنها در این فصل از تعطیلات به کار برده شده است. کلکسیون درخشان، رنگارنگ کفش و لوازمات زنانه به جشن پایان سال ملحق شدند.

لویی ویتون Louis Vuitton


کیف زنانه از جنس Capuchine، ساعتی از کلکسیون Montre Tambour خودش را به عنوان یک سری از ایده های وسوسه انگیز به عنوان هدیه برای عزیزانتان یا برای شخص خودتان نشان داد، اگر شما احساس خوش شانسی می کنید. یک برند جدید کلکسیونی مخصوص چمدان که به خصوص توسط Marc Newson برای مسافران مدرن و ایده آل طراحی شده در تمامی فروشگاه های لویی ویتون در طول تعطیلات در دسترس خواهد بود.

فصل تعطیلات لویی ویتون Louis Vuitton


اما تجربه استثنایی هدیه دادن تنها در اینجا ختم نمی شود. چشمان خود را به کلکسیون جدید میسون (Maison)، شامل طیف وسیعی از اشیا گران قیمت و غیر قابل مقاومت از سرگرم کننده تا صمیمانه از عاشقانه تا رمانتیک را شامل می شود متمرکز کنید. چیزهایی برای هرکسی در این کلکسیون جدید وجود دارد که برای جشن های روزانه مانند مهمانی هایی که ارزش آن را دارد طراحی شده است.

انگشترهای لویی ویتون Louis Vuitton

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *