0

برند Chaumet کلکسیون L’Épi De Blé را به طور انحصاری به بازار دبی ارائه داد

برند Chaumet کلکسیون L’Épi De Blé را به طور انحصاری به بازار دبی ارائه داد

این فقط از جواهرات محدود به ۴۰ تکه جواهر می باشد و فقط برای تعداد کمی از بوتیک های بین المللی فرانسوی رزرو شده است.

این حلقه با الهام از نقوش کلاسیکی گندم، شکل گرفته است. کلکسیون جدید L’Épi De Blé براساس نماد باستانی باروری و فروانی بنا شده است.

این کلکسیون شامل یک حلقه، النگو، سنجاق سینه و گوشواره ها می باشد. این جواهرات در ۲۴ بوتیک در سراسر جهان از جمله بازار دبی در دسترس است.

حلقه برند Chaumet از کلکسیون L’Épi De Blé

هر جواهر از طلای زرد قلمویی ساخته شده است تا به صورت واقع گرایانه یک دسته از گندم بافت دار را که با دانه های کوچک الماس برای یک لایه اضافی کامل شده است به تصویر بکشد. همانطور که هر تکه که جواهر ساخت دست می باشد آنها همچنین کمی از یکدیگر در عدم منظم بودن طبیعت شخصی خودشان متفاوت هستند.

برند Chaumet به خاطر استفاده واقه بینانه از مضامین طبیعت گرایی در جواهراتشان از جمله نقوش متنوعی از برگ، گل و پروانه ها در انواع خلاقیت های برازنده و دلپذیر مشهور است. این برند مدتهاست که از نماد گندم که توسط Ceres الهه کشاورزی و غلات روم باستان الهام گرفته است و آنرا در جواهراتشان استفاده کردند.

تاج الماس گندم ملکه جوزفین از برند Chaumet

در سال ۱۸۱۱ همسر دوم ناپلئون Empress Marie-Louise برند Chaumet را مامور ساختن یک تاجی به شکل گندم از جنس الماس در پاریس کرد.

این جواهر متشکل از ۹ ساقه گندم بود. همسر دوم ناپلئون به طور موفقیت آمیزی این مد را برای تاج ها زنده کرد و از این نقوش در طراحی نئو کلاسیک استفاده کرد.

از آن زمان Chaumet این طرح و زمینه را برای جواهرات معاصر خود به همراه آخرین کلکسیون L’Épi De Blé، نمونه بارز دیگری از این کار دستی طبیعت گرایانه استفاده کرد.

سنجاق سینه برند Chaumet از کلکسیون L’Épi De Blé
گوشواره برند Chaumet از کلکسیون L’Épi De Blé

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *