0

Bil Arabi حلقه عشق خود را به حراج خاموش Dream Ball در ابوظبی اهدا کرد

Bil Arabi حلقه عشق خود را به حراج خاموش Dream Ball در ابوظبی اهدا کرد

برند Bil Arabi در دبی آخرین شرکت کننده در جشن حراج خیرخواهانه می باشد

پایتخت امارات متحده عربی از نسخه دوم Dream Ball (ابوظبی) در اواخر این ماه استقبال کرد که توسط راه هوایی Etihad ارائه شده و توسط گروه Sawtouna مستقر در ابوظبی سازماندهی شده است که تحت حمایت شیخ نهیان بن مبارک آل نهیان برگزار شد.

غروب پنجشنبه ۲۳ ژانویه سال ۲۰۲۰ یک مرکز حراج عظیم جمع آوری کمک های مالی در مرحله مرکزی را خواهیم دید که با هدف بالا بردن سرمایه توسط مامور عالی رتبه سازمان ملل برای پناهندگان در لبنان آغاز کردند تا با افزایش سطح دسترسی به مراقبت های اولیه درمانی برای بیش از ۷۴ هزار پناهنده سوریه ای در این کشور کمک کنند.

برند Bil Arabi مستقر در لندن آخرین شرکت کننده سخاوتمندی است که در این حراج شرکت می کند و با مهربانی حلقه عشق خود را به خاطر همین رویداد اهدا کرد.

حلقه عشق Bil Arabi

این قطعه جواهر بسیار برگزیده و دست ساز می باشد و دارای طلای ۱۸ عیار است که غرور و افتخار و روح خطاطی عربی را مجسم می کند و به زیبایی کلمه عربیِ عشق میناکاری شده را در هم تنیده و در طراحی بی نظیر این حلقه قرار داده است.

حلقه عشق Bil Arabi

Bil Arabi که توسط طراح لبنانی به نام Nadine Kanso تاسیس شده است، به خاطر جشن های ذاتی حروف الفبایی عربی از طریق انتخاب شاعرانه حلقه ها، گوشواره ها، دستنبد ها و آویزها و همچنین به دلیل تکه جواهرات شخصی منحصر به فردش معروف شده است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *