0

حلقه نامزدی جیمز میدلتون به نظر می رسد که انتخاب کیت میدلتون باشد

حلقه نامزدی جیمز میدلتون به نظر می رسد که انتخاب کیت میدلتون باشد

این کار آفرین قدیمی ۳۲ ساله از نامزدش Alizee Thevenet با یک یاقوت کبود درخشان که شبیه به آن چیزی بود که شاهزاده ویلیام به کیت میدلتون (kate middleton) داد، خواستگاری کرد.

همه در مورد حلقه حیرت آوری که جیمز میدلتون (James Middleton) انتخاب کرد حرف می زنند درست در زمانی که او از دوست دختر دیرینه‌اش Alizee Thevenet خواستگاری کرد. این پستی که این کارآفرین ۳۲ ساله قدیمی به طور رسمی خبر نامزدی‌اش را منتشر کرد یک طلای سفید بزرگ و یاقوت درخشان را شامل میشد که بسیار به نظر می‌رسد شبیه به حلقه نمادینی است که توسط شاهزاده ویلیام به کیت میدلتون خواهر جیمز میدلتون در سال ۲۰۱۰ داده شد.

حلقه نامزدی جیمز میدلتون

با توجه به اینکه الماس solitaires محبوب ترین انتخاب برای حلقه های نامزدی محسوب می‌شود، انتخاب یک سنگ یاقوت کبود برجسته یک انتخاب غیر متعارف می شود. البته ما جیمز میدلتون را به خاطر تحت تأثیر قرار گرفتن توسط حلقه دوک کمبریج سرزنش نمی کنیم. این طراحی مهیج که دارای یاقوت کبود بیضی شکل ۱۲ قیراطی که توسط ۱۴ الماس هایی از نوع solitaires احاطه شده است، احتمالاً یکی از مشهور ترین حلقه های نامزدی در جهان می باشد زیرا این حلقه ای بود که شاهزاده چارلز زمانی که در سال ۱۹۸۱ از دایانا، شاهدخت ولز (Diana, Princess of Wales) خواستگاری کرد آن را به نامزدش هدیه داد.

حلقه ی نامزدی کیت میدلتون

حلقه Alizee Thevenet دارای یاقوت کبود مشابه ای است که توسط الماس هایی که در طلای سفید احاطه شده، قرار گرفته است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *