0

حلقه جذاب ملکه راینا (Rania)

حلقه جذاب ملکه راینا (Rania)

ملکه راینا (Rania) همواره با حلقه ی خود که نقش عربی بر روی آن داشت و توسط بهترین طراح جواهرات لبنانی به نام رالف ماسری (Ralph Masri) ساخته شده بود در مراسمات دیده می شود.

ملکه راینا چه در جشن فارغ التحصیلی دخترش، چه در یک کنفرانس بزرگ فناوری و یا میزبانی در مراسم افطار، اغلب حلقه حیرت‌آور عربی شکل خود را که توسط رالف ماسری ساخته شده بود به دست دارد. این حلقه که از اولین کلکسیون جواهرات محسوب می شود توسط بهترین طراحی جواهرات لبنانی در سال ۲۰۱۴ طراحی شده و از آن زمان به یکی از طرح های بی بدیل او تبدیل شده است.

ملکه راینا با حلقه Arabesque Deco خود در هنگام افطار

ملکه راینا برای اولین بار این حلقه را در سال ۲۰۱۷ برای رویداد Google Zeitgeist در انگلستان به دست کرد و از آن زمان آن را برای موقعیت و مناسبت های مختلف مانند جشن رمضان امسال و جشن روز استقلال اردن در سال گذشته انتخاب کرد.

حلقه جذاب ملکه Rania

همچنین یکی از محبوب ترین نماد سبک های دیگر است و در انگلستان Gigi Hadid ،Rita Ora ،winnie Harlow Constance wu دیده شده است.

حلقه یاقوت


امروزه این حلقه در انواعی از رنگ ها و جواهر سنگ های مختلف از الماس و طلای سفید ۱۸ عیاری جیجی حدید (Gigi Hadid) تا طرح‌های ساده طلایی و آنهایی که از یاقوت های سرخ، یاقوت کبود و یا زمرد سبز ساخته شده اند وجود دارد.

جیجی حدید همچنین با پوشیدن طرح حلقه Arabesque Deco با امضای رالف ماسری مشخص شده است

رالف ماسری (Ralph Masri) یکی از بهترین طراحان جواهرات خاورمیانه است که کلکسیون های خود را با سهامداران بین‌المللی از جمله هاروی نیکولز لندن (Harvey Nichols london) و مدا اپرندای (Moda Operandi) معامله می‌کند.

حلقه طلا


قیمت های این انگشتر ها با نقوش اسلامی و با طرح ساده طلایی از 2/785 درهم شروع می شود و در حال حاضر در فروشگاه‌های بلومینگل (Bloomingdale) دبی، و Ounass در امارات در دسترس می باشد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *