0

مصاحبه با بنیانگذاران جواهرات السا (Alessa)

مصاحبه با بنیانگذاران جواهرات السا (Alessa)

جواهرات السا (Alessa)

به همراه فروشگاه معتبر آنها در شهر دبی، برند بهترین جواهرات السا (Alessa) زایده افکار زوج جوان Alessandra Robles (الساندرا روبلز) و Yuvraj Pahuja (یووارج پاهوجا) می‌باشد. در اینجا آنها با مجله Bazzar درباره چگونگی رشد بین المللی و حضورشان در خاورمیانه در شکل گیری خلاقیت های مدرنشان مصاحبه کردند.

چه زمانی شما برند شخصی جواهرات خود را راه اندازی کردید؟

Yuvraj گفت که ما زمانی که باهم در موسسه سنگ شناسی آمریکا در سال ۲۰۰۹ درس می‌خواندیم، همدیگر را ملاقات کردیم. خانواده من ۵ سال در صنعت جواهرات فعالیت می‌کردند و من این بیزینس را قبل از برپا کردن برند السا (Alessa) در دبی مدیریت می‌کردم.

Alessandra توضیح داد که من در گواتمالا بزرگ شدم جایی که فرهنگ، قدردانی من از کالاهای دست ساز را با داستانی در پشت آنها شکل داد. زمانی که من Yuvraj را ملاقات کردم تجربه و خلاقیت زندگی منجر به تشکیل جواهرات السا (Alessa) شد.

بنیانگذاران السا، الساندرا روبلز و یووارج پاهوجا

چه موضوع و ایده ای پشت کلکسیون السا (Alessa) وجود دارد؟

Alessandra  تو ضیح داد که برای صداقت و درستی کار خودمان ما از سراسر جهان الهام میگیریم که شامل تاریخ، بافت، رنگ ها، سنت‌ها، هنر می شود و سفر کردن تمام تاثیرات مهم در فرآیند خلاقانه هر کلکسیون محسوب می شود و شخصیت آنها در توانمند سازی زنان نهفته است. زمان طراحی جواهرات، ما هرگونه جزئیات را در نظر میگیرم و راحتی، تنوع پذیری و زیبایی را بیش از همه در اولویت قرار می دهیم.

حلقه ای از مجموعه جواهرات السا

آیا شما مشابهت هایی میان گواتمالا و خاورمیانه مشاهده کرده‌اید؟

Yuvraj توضیح داد که بله به این دلیل که هر دو کشور دائما در حال تغییر و حرکت هستند. چشم‌انداز رهبران مربوط آنها نیز الهام بخش بزرگی است که دائما ما را همه روزه به انجام کاری بزرگ تر و بهتر سوق می دهند.

دستبند از مجموعه جواهرات السا

آیا متوجه گرایش خاص به جواهرات در میان مشتریان خود در خاورمیانه هستید؟

Alessandra گفت که در اینجا مشتریان ما همواره به دنبال جواهرات خاصی هستند که بیشتر به زندگی امروزه مرتبط باشد.

به عنوان مثال آنها به دنبال جواهرات به خصوصی با زمینه متفاوت هستند، همچنین بتوانند آنها را هر روز در مناسبات و موقعیت های مختلف بپوشند. همچنین تقاضای خاصی در منطقه برای طراحی های ساخته شده از یک نوع وجود دارد.

گوشواره الماس از مجموعه جواهرات السا

شما با فروشگاه معتبر خود در دبی و سهامداران در عربستان سعودی و بحرین حضور گسترده ای دارید. چرا این منطقه برای شما مهم است؟

Yuvraj سنت غنی ساخت جواهرات در خاورمیانه بخشی از میراث و هویت ماست و ما جواهراتی با کیفیت بالایی می سازیم که طوری ساخته شده است که تا ابد ماندگار خواهد بود. این منطقه بازاری از استعدادها و فرصت های بیکران است. غیر ممکن است که در این منطقه الهام نگیرید.

حلقه هایی از مجموعه جواهرات السا

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *