0

شنل از اولین کلکسیون جواهرات اختصاص داده شده به پارچه رونمایی کرد

شنل از اولین کلکسیون جواهرات اختصاص داده شده به پارچه رونمایی کرد

Tweed de Chanel یک کلکسیون پیچیده ای از جواهرات لوکس می باشد که به پارچه های خانه نمادین برند شنل (Chanel) اختصاص داده شده است.

یک کلکسیون جواهرات برای بازتاب پیچیدگی‌های پارچه اسکاتلندی دستباف خود که تقریباً غیر ممکن به نظر می رسد اجناسی را طراحی کرده است. اما آخرین کلکسیون جواهرات شنل به نام Tweed de chanel تصویری از جواهرات برجسته و باشکوه می باشد که نشان می دهد دقیقا همین کار را انجام داده است.

بی نظم بودن این کلکسیون جواهرات، زیبایی پارچه را به ۴۵ تکه جواهر برجسته بیان می‌کند. این کلکسیون به طور خیلی عالی الماس ها، مرواریدها و یاقوت کبودها را برش داده و لایه بندی شده اند و با استفاده از تکنیک های خاص باعث ایجاد جلوه های بافت خیره کننده می شوند و حیات را به طلا و نقره با ظرافت می بخشند.

کلکسیون جواهرات شنل به نام Tweed de chanel

یک مجموعه حلقه‌ها، گردنبندها، دستبندها و ساعت‌ها، الگوهای متمایز نیروگاه پاریس را در بر می‌گیرد که هر یک با سنگ های قیمتی منحصر به فرد تزیین شده‌اند. پارچه tweed به طور محکم خود را در قلب میراث Chanel کاشته است و این یکی از علایق شخصی دوشیزه Chanel بود که همچنین اولین طراحی است که پارچه هایی را از لباس های مردانه قرض می‌گرفت و آنها را بر روی لباس های زنانه پیاده می کرد.

اکنون کلکسیون Tweed de Chanel پارچه های قیمتی را با یک نماد در درجه اول قرار داده و خلاقیت جواهرات با کیفیت Chanel را با پارچه‌های اسکاتلندی غنی و با ظرافت بی‌پایان ترکیب کرده است.

دستبند الماس از کلکسیون جواهرات شنل به نام (Tweed de chanel)
کلکسیون جواهرات شنل به نام (Tweed de chanel)

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *