0

کلکسیون جواهرات Le Secret از برند ون کلیف اند آرپلز در اینجا است

کلکسیون جواهرات Le Secret از برند ون کلیف اند آرپلز در اینجا است

بازار عربی Harper برخی از جدیدترین و بهترین کلکسیون جواهرات را از برند ون کلیف اند آرپلز (Van Cleef & Arpels) شناسایی کرد.

رازداری، مدتهاست که محوریت آثار برند ون کلیف اند آرپلز است و برخی از طرح های مارک تجاری شامل جواهرات قابل تغییر و دگرگونی است که توسط بست های پنهان، پیکره های مخفی و دیگر جزئیات در معرض فشار یک دکمه یا سنگ های قیمتی نامرئی آشکار می‌شود.

جواهرات Van Cleef & Arpels

در حال حاضر برند ون کلیف اند آرپلز (Van Cleef & Arpels) از آخرین کلکسیون خود به نام Le Secret پرده برداشت.

این جواهرات لحظه هایی را نشان می دهد که ملاقات ها قابل دیدن و گاهی اوقات نامرئی می شوند.

دستبند Dantelle secréte تجسم کاملی از این طرح است که با ردیف های بند بندی از یاقوت سرخ و الماس ها که حاوی یک خط از بخش هایی از نقوش عربی است و به همراه مروارید و اونیکس محصور شده‌اند.

انگشتر Dentelle از برند Van Cleef & Arpels

ون کلیف (Van cleef) همچنین صنعت ساخت جواهرات متغیر را درون کلکسیون Le secret ادامه می دهد.

حلقه Séraphîta یک مرکز قابل تغییر را نشان می دهد به طوری که می‌توان آن را با یاقوت کبود 16.46 قیراطی ماداگاسکان یا خوشه ای از الماس و یاقوت کبود پوشید.

گردنبند Van Cleef & Arpels

گردنبند بلند و باشکوه Oiseau Sur La Branche یک شاهکار هنری است که با چنین دگرگونی ترکیب شده است و با الهام از داستان هانس کریستن به نام The Nightingale بهره گرفته است. این گردنبند آویز درهای الماسی را نشان می دهد که به صورت کشویی باز می شود تا یک پرنده‌ای در برابر پس زمینه یاقوت کبود و زمرد را نشان دهد.

جواهرات برند Van Cleef & Arpels

ون کلیف (Van cleef) با ادامه مضامین طرح های تاریخی خود بار دیگر کوپید، خدای عشق در اساطیر رومی های باستان که نخستین بار در دهه ۱۹۴۰ توسط این برند مورد استفاده قرار گرفت را نشان داد. این گیره که از نوع secret de Amoureaux می باشد از 12.04 قیراط الماس و یاقوت کبود تشکیل شده است.

کل این مجموعه یک اکتشافی از میان جدیدترین آثار ساخت متخصصان ون کلیف اند آرپلز است که هر جواهری با افشاگری های سرزنده و طراحی های منحصر به فرد کسی را که از این جواهرات استفاده می کند را خوشحال می کند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *