0

جواهرات زیبا و درخشان نادین (NADINE)

جواهرات زیبا و درخشان نادین (NADINE)

این رویداد از جشن نیکوکاری های Alwaleed به عنوان بخشی از ابتکار زنان سازمان ملل متحد برای شمارش زن و دختر جشن گرفته شده و با ساخت این برند توسط کارآفرین لوکس نسل سوم به نام Nadine Attar (نادین عطار) و تمرکز بر روی جواهرات پر محتوا، این کلکسیون ها از همراهی عالی بهره مند بودند.

این برند عالی جواهرات به سرعت در حال ایجاد شهرت بین المللی برای طرح هایی است که با الهام از طبیعت، معنویت، فرهنگ و با هر تکه جواهر دست ساز در ایتالیا ساخته شده است.

جواهرات نادین NADINE


از نکات جالب توجه می توان به گردنبند عتیقه ای اشاره کرد که با طلای ۱۸ عیار سرخ، زرد و سفید با تکه هایی از الماس، یاقوت کبود و جزئیات مینا کاری شده همچنین کلکسیون Neda که قطره های شبنم را با طرح های براق و مینیمالیستی در فلزات ساده گرانبها یا آراسته به سنگ های قیمتی را ساخته ارائه داده است.

دستبند ندا برلیانی از کلکسیون جواهرات نادین

این برند همچنین کلکسیون جواهراتی با کیفیت بالایی را به رخ می کشد و تکه جواهرات از خط goldenrod در این رویداد به نمایش گذاشته شد. این کلکسیون از دنیای خیالی آلیس در سرزمین عجایب الهام گرفته است. این آثار دارای گل های وحشی است که شاخه های طلایی را جلا داده و گلبرگ هایی از جنس الماس بریده شده که مرکز آن توسط بریل های بزرگ زرد رنگ احاطه شده شکل گرفته است.

گوشواره های بریل زرد و الماس Goldenrods ، جواهرات نادین

این جواهرات میراثی برای نسل های بعدی پدید آمده است و Nadine (نادین) خاطر نشان کرد که بهترین بازار جواهرات زمانی که با طرح هایی که ریشه در زیبایی شناسی سنتی ساخته شده و از استاندارد های بین المللی لوکس سرشار هستند از درجه اعتبار ساقط است. او در ادامه گفت من اشتیاق این را داشتم تا خلا آنرا با برند خود پر کنم.

انگشتر Rouh Classic ، دستبند از کلکسیون جواهرات نادین

این کلکسیون جواهرات لوکس با طرح های نفیس و رنگ های متنوع ثابت می کند که او دقیقا همین کار را انجام داده است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *