0

جواهرات آکیلیس توسط کارولین گاسپارد در خاورمیانه افتتاح شد

جواهرات آکیلیس توسط کارولین گاسپارد در خاورمیانه افتتاح شد

کلکسیون جواهرات آکیلیس Akillis

در امتداد افتتاح فروشگاه جواهرات برند آکیلیس Akillis در بازار دبی تصمیم گرفتیم که با موسس و مدیر خلاق، کارولین گاسپارد (Caroline Gaspard) درحالی که نخستین رویداد خود را در خاورمیانه در هتل ماندارین شرقی در جمیرا گفتگویی داشته باشیم.

کارولین گاسپارد با عنوان (دختر رئیس) موسس و مدیر خلاق بی‌دردسر برند کلکسیون جواهرات آکیلیس است. او این برند را در سال ۲۰۰۷ راه‌اندازی کرد و بسیاری از مضامین سنتی را در ذهن خود داشت.

در کلکسیون Bang Bang او جواهراتی از نوع گلوله به عنوان آویز های قطره ای مشاهده می‌شود. جواهرات از نوع مار کلئوپترا مقیاس های هندسی یک مار کشنده و عشق را به عنوان یک گام ابدی در تکه جواهرات Capture Me فرا گرفته است.

بنیانگذار و مدیر خلاق آکیلیس (Akillis) ، کارولین گاسپارد Caroline Gaspard

عشق کارولین به طراحی جواهرات از سنین خیلی پایین تر آغاز شد. او با خنده گفت که من ۸ ساله بودم که تصمیم گرفتم برندم را راه اندازی کنم او گفت مادرم مشوق اصلی من بود زیرا او جواهرات را بسیار دوست داشت و دوست پدرم معامله کننده الماس‌ها و جواهراتی بود که به خانه ما می آورد. او در ادامه گفت که من بر اساس این سنگ ها ایده های طراحی جواهرات را شروع کردم.

دستبند طلای رزگلد ، جواهرات آکیلیس Akillis

اما او تصمیم گرفت که تا قبل از راه اندازی برند آکیلیس (Akillis) از مدرسه تجارت فارغ التحصیل شود. او به یاد می‌آورد و می گفت که من ۲۵ سال داشتم و این همیشه سرنوشت من بود. از آن زمان این کلکسیون که در پاریس دست ساز بود، هدف هوایی قاطعانه معاصر را در شخصت های مختلف وزن به وجود آورد.

حلقه پازل الماس ، جواهرات آکیلیس Akillis

با قدم در این شش اتاقی که به عنوان بخشی از این رویداد ساخته شده است کارولین تفاوت مضامین هر کلکسیون را بیان کرد. او با لبخند به طرح‌های گلوله ای لبه دار جاذبه داره کشنده اشاره می‌کند و می‌گوید که این کلکسیون به درد دختران خطرناک می خورد او در ادامه گفت اگر احساس شجاعت می کنید به طرح Bang Bang نیاز خواهید داشت، و اگر حالت نشاط و فعالی دارید که جواهرات از نوع پازل (Puzzle) به درد شما می خورد.

حلقه تورمالین پارائیبا و دستبند الماس جزء سنگ های قیمتی و جواهرات کارولین گاسپارد هستند

برتری جواهرات شخصی کارولین گاسپارد چیست؟

او جواب داد که من گوشواره ها را دوست دارم و بسیار مهم است که جواهرات میتواند هر روز پوشیده شود. او در ادامه گفت به عنوان مثال من اغلب یک دستبند الماس با جین میپوشم و برای سنگ ها تورمالین های پارایبا وی با اشاره به سنگ های آبی الکتریکی که در دهه ۱۹۸۰ در برزیل کشف شد می‌گوید با داشتن بیش از ۴۰۰ قیراط از آنها در جواهرات با کیفیت و خیره کننده که در یک گوشه اتاق قرار گرفته می‌توان به راحتی پی برد چرا.

گردنبند و دکمه سر دست و جواهرات با کیفیت آکیلیس (Akillis) بیش از 400 قیراط تورمالین پارائیبا دارد
مجموعه دستبند ضربان قلب الماس و تورمالین پارائیبا از آکیلیس Akillis

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *