0

جواهرات Mks به حراج خاموش Dream ball در ابوظبی پیوست

جواهرات Mks به حراج خاموش Dream ball در ابوظبی پیوست

برند جواهرات اماراتی سخاوتمندانه گوشواره های Dreamcatcher خود را به عنوان بخشی از حراج جمع‌آوری کمک های خیرخواهانه Gala اهدا کرد.

در اواخر این ماه پایتخت امارات شاهد بازگشت Dream Ball در ابوظبی برای سال ۲۰۲۰ خواهد بود که توسط شرکت هواپیمایی Etihad ارائه شده و به میزبانی مجموعه Sawtouna مستقر در ابوظبی و تحت حمایت شیخ نهیان مبارک آل نهیان برگزار شد.

این رویداد امسال شاهد جمع‌آوری کمک های مالی هستیم که برای افزایش سرمایه، برای مامور عالی رتبه سازمان ملل برای پناهندگان در لبنان طراحی شده تا سطح دسترسی به مراقبت های بهداشتی اولیه برای بیش از ۷۴ هزار پناهنده سوری در لبنان را افزایش دهند.

جواهرات MKS یکی از شرکای سخاوتمندانه ای است که گوشواره های نمادین Dreamcatcher خود را به همراه تعداد زیادی از اقلام حراج شده به Dream ball اهدا کرد.

گوشواره Mks در حراج خاموش Dream ball

این گوشواره ها با الماس های فریبنده و به همراه مروارید هایی که در مرکز آنها قرار دارند برای جشن زیبایی خواب و رویای غواصان مروارید منطقه امارات در حالیکه روزهای خود را بیشتر در دریا گذراندند ساخته شده است.

جواهرات MKS که توسط شیخ مریم بنت خلیفه بن سیف آل نهیان تاسیس شد میراث غنی و روح رنگی امارات را از طریق جواهرات زیبا و معاصر خود مجسم می کند.

گوشواره الماس و مروارید Mks

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *