0

جوان ترین طراح جواهرات سعودی، میراث را با انرژی نیویورک آمیخته است

جوان ترین طراح جواهرات سعودی، میراث را با انرژی نیویورک آمیخته است

لیلیان اسماعیل جوان ترین طراح جواهرات سعودی

تا آنجا که می‌توانیم به خاطر بیاوریم در سن هفده سالگی فهمیدیم که کدام مدرک را در دانشگاه انتخاب کنیم اما لیلیان اسماعیل (Lillian Ismail) در حال شکل دادن به کسب و کار جواهرات خود بود.

جواهرات ساخته شده توسط لیلیان اسماعیل جوان ترین طراح جواهرات سعودی

آنچه به عنوان پروژه فارغ التحصیلی از دبیرستان شروع شد منجر به این شد که وی به عنوان جوان ترین طراح جواهرات لقب بگیرد و او در آنجا متوقف نشد. او روح خلاق خود را موسسه Pratt نیویورک برد که در آن جا لیسانس خود را در زمینه تولید جواهرات دریافت کرد. بعد از دوره کاراموزی در Oscar De La renta او تصمیم گرفت تا برند اسم خود را در سال ۲۰۱۸ ثبت کند.

تکه جواهرات او (اثر هنری)، همانطور که او به طرح های خود اشاره کرد به عنوان وسیله ای برای بیان مفاهیمی از فرهنگ و پیشینه اسلامی استفاده می شود که سپس با زیبایی شناسی معاصر او در نیویورک آمیخته شد. تمامی حلقه ها و گردنبند ها به گوشواره ها به طور محلی در زادگاه وی، جده ساخته شد و از موادی مانند اونیکس و زمرد در اشکال کروی خود استفاده کرد.

جواهرات ساخته شده توسط لیلیان اسماعیل جوان ترین طراح جواهرات سعودی

هدف لیلیان اسماعیل ایجاد یک هنر قابل استفاده است که از لحاظ زیبایی شناختی و اقتصادی و با یک حس قوی طراحی، مقرون به صرفه می باشد. پرفروش ترین حلقه او Mini Galaxy است اما ما مشتاقانه منتظر آخرین خط کلکسیون او یعنی H1441 هستیم که ترکیبی از اشکال هندسی است که برای جمع آوری بسیار ایده آل است.

کلکسیون سکه های او میراث خود را همانند خط کلکسیون Falak با الهام از نسخه‌های خطی علمی قرن اسلامی به ویژه درباره نجوم به زیبایی جشن گرفت.

لیلیان اسماعیل جوان ترین طراح جواهرات سعودی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *