0

بهترین جواهرات دیور در تور صمیمی کاخ ورسای

بهترین جواهرات دیور در تور صمیمی کاخ ورسای

جواهرات دیور در کاخ ورسای

این برند برای آخرین کلکسیون جواهرات خود یعنی کلکسیون Dior à Versailles Pièces Secrètes خود به موضوع کاخ مجلل فرانسه بازگشت. کاخ ورسای دو کلکسیون آخر برند دیور (dior) را درون خود به کار برد و جواهرات cété Jardin سال گذشته بر روی باغ معماری شده و خیره کننده آن طراحی شده است.

در حال حاضر مدیر خلاقی به نام Victoire De Castellane با استفاده از آثار خود از جمله جواهرات رنگی و جذابیت های تاریخی با کاخ های سلطنتی برای تصویر سازی خلوتگاه های مخفیانه و معابر مخفی خود برای کلکسیون 2018 استفاده کرد. جواهرات، این داستان ها را از طریق طرح هایی با ویژگی های پنهان که فقط با بررسی دقیق نشان داده می شوند را بیان می کند.

حلقه طلای Volupté Bryry Bert از کلکسیون جواهرات زیبا دیور در کاخ ورسای

به عنوان مثال مرکز بزرگ حلقه volupté Beryl vert باز شده است تا از ظرف مخفی با اشکال گل دار درخشان رونمایی کند یا الماس گل رز تراش خورده از حلقه volupté diamand که به یک طرف می چرخد تا یاقوت پنهان ظریف را در قسمت زیر نشان دهد.

حلقه الماس از کلکسیون جواهرات زیبا دیور در کاخ ورسای

رنگ های موجود در این کلکسیون فراوان است که در طیف پر رنگ و کم رنگ وجود دارد که با اسپینل های صورتی و الماس های زرد آفتابی در کنار تانزانیت های بزرگ و لاک های سبز صاف و یکدست همراه است. اوپال مورد علاقه victoire دوباره در حلقه cachette tiroir opale claire نشان داده می شود که یک قسمت پنهان را نشان می دهد که دارای یک تاج زرد است که حکاکی شده است.

گردنبند یاقوت سرخ از کلکسیون جواهرات زیبا دیور در کاخ ورسای

رنگ این سنگ ها و مضامین آنتیک الهام بخش آخرین کلکسیون جواهرات بود. victoire توضیح می دهد که من می خواستم از سنگ های chiaroscuro در سایه های گل رز پژمرده، قرمز مایل به بنفش، سنگ های رنگین کمانی و آبی آسمانی پر رنگ استفاده کنم. رنگ های خودشان کمی اسرار آمیز به نظر می رسد مانند ابریشم عتیقه.

گوشواره تانزانیت از کلکسیون جواهرات زیبا دیور در کاخ ورسای
حلقه طلای الماس و یاقوت صورتی از کلکسیون جواهرات زیبا دیور در کاخ ورسای
گردنبند یاقوت سرخ و یاقوت کبود از کلکسیون جواهرات زیبا دیور در کاخ ورسای

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *