0

حلقه نامزدی ماریا شاراپووا «Maria Sharapova»

حلقه نامزدی ماریا شاراپووا «Maria Sharapova»

ماریا شاراپووا «Maria Sharapova»، قهرمان تنیس، در اواسط ماه دسامبر با دوست پسر دیرین خود، الکساندر گیلکس «Alexander Gilkes»، تاجر انگلیسی، نامزد کرد. در روز سال نو، وی در یک پست اینستاگرامی از حلقه نامزدی خود را رونمایی کرد. از آن زمان به بعد به آن فکر می کردم. طراحی زیبا توسط جسیکا مک کورمک «Jessica McCormack» است.

ابتدا باید تصدیق کنم که ما از لحاظ بهترین دوره تاریخی در یک دوره طلایی از حلقه های نامزدی افراد مشهور زندگی می کنیم. موافق نیستید؟ خوب، بگذارید برخی شواهد را در قالب حلقه های آریانا گرانده «Ariana Grande», اسکارلت جوهانسون «Scarlett Johansson», گوئینت پالترو «Gwyneth Paltrow» و Emily Ratajkowski ارائه دهم و در مورد طرح های کم نظیرتر که توسط رونی مارا و اما استون استفاده شده است، اشاره کنم.

این لیست ستاره ها ثابت می کند که بسیاری از زنان در حال حاضر به شکوفائی تکی در خود علاقه مند هستند. و آنها انتظارات بیش از یک مجموعه سنگ های قیمتی روی جواهراتشان را دارند.

جای تعجب نیست که ماریا شاراپووا به این لیست پیوسته است. او یک عاشق جواهرات در طول زندگی خود بوده است. من زمانی که برای اولین بار در سال 2004 وقتی در 17 سالگی سومین قهرمان جوان مسابقات گرند اسلم شد، احساس واضح او را در تماشای ویمبلدون مشاهده کردم. در طول مسابقات سخت او گوشواره های آویز الماس بلند و همچنین یک صلیب طلا به دست داشت. فقط یک عاشق جواهرات واقعی در گوشواره های آویز الماس بلند برای بازی سخت تنیس ظاهر می شود.

من در سال 2009 فرصتی پیدا کردم که با ماریا برای مجله InStyle مصاحبه کنم و او با من گفت که گوشواره ها هدیه شانزدهمین سالگرد تولد بود. در حالی که او در طول سال گوشواره های خود را تغییر داد، صلیب طلا ثابت ماند. او در مورد جواهر احساسی گفت: “من این را هنگام غسل تعمید 4 سالگی گرفتم. این از والدینم است و باعث می شود احساس امنیت کنم، بنابراین من همیشه آن را می پوشم.

ماریا در ادامه به من در مورد تمام طراحانی که تحسین می کرد و تکه جواهراتی که برای جشن پیروزی های بزرگ خریداری کرده بود توضیح داد. او دانش کاملی در مورد جواهرات معاصر و همچنین سبک های قدیمی و جواهرات لباس داشت.

ماریا شاراپووا برای اینستاگرام سلفی گرفت و حلقه نامزدی  Jessica McCormack خود را در روز سال نو نشان داد.

بدیهی است که شاراپووا 33 ساله اکنون با حلقه نامزدی الماس تراش زمردی جسیکا مسحور شده است که او از دوست پسر دو ساله اش Alexander Gilkes دریافت کرده است. او جواهرات را می داند و می فهمد. و طراح مستقر در لندن امروزه یکی از محبوب ترین کلکسیون های حلقه نامزدی تراش خورده را ایجاد می کند. این ویژگی از زمینه غنچه تراش خورده برای بازگشت برخوردار است و اکثریت قریب به اتفاق جواهرات موجود در کلکسیون خود را تعریف می کند.

جسیکا مک کورمک در داستان 2017 برای The Adventurine به Emily Selter توضیح داد: زمینه پشت نگین یک روش سنتی مربوط به دوران گرجستان است، که من همیشه به آن علاقه داشتم. این تکنیک پشت الماس را به رنگ طلایی شکل داده و روکش می کند، که باعث افزایش شکست نور می شود و عمق جادویی سنگ را ایجاد می شود. پوشیدن این سبک بسیار راحت است. این الماس پایین انگشت و نزدیک پوست قرار می گیرد، و روکش طلای صاف و محکم الماس، سنگ را تا حد ممکن درخشان نگه می دارد.

حلقه های ساخته شده الماس توسط Jessica McCormack

جسیکا از ترکیب طلای سیاه و طلای زرد در پشت نگین جواهرات خود استفاده می کند. الماس ها همیشه به عنوان یک مورد استثنایی برجسته می شوند. شریک تجاری وی Michael Rosenfeld دلال نسل سوم الماس است.

یکی از جزئیاتی که در مورد انگشتر ماریا شاراپووا شناخته شده نیست، اندازه سنگ مرکزی است. ظاهر سنگ قیمتی او بزرگ تر از انگشت او به نظر می رسد. حدس می زنم جایی در مجاورت 10 قیراط باشد. هر طور که باشد، مقیاس سنگ و قرار گرفتن روی دست او بی عیب و نقص و فوق العاده می باشد.

مطلب از Marion Fasel

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *