0

کاترین پار «Katherine Parr» طراح جواهرات در پی پایداری در جواهرات و کلکسیون جدید او

کاترین پار «Katherine Parr» طراح جواهرات در پی پایداری در جواهرات و کلکسیون جدید او

کاترین پار «Katherine Parr»، بنیانگذار برند معروف خود، به پایداری در جواهرات اهمیت می دهد.

از کلکسیون جدید Fashioned by Nature برای ما بگویید.

این کلکسیون از مادر طبیعت: نقوش و رنگ ها و همچنین زیبایی او الهام گرفته شده است. نقش اصلی پوسته گندم است که در سراسر کلکسیون بافته می شود و نمادی از فراوانی و حاصلخیزی است. هنگامی که از قرنطینه زمستانی به سمت نور خورشید یک فصل جدید حرکت می کنیم، سنگ های نیمه قیمتی در رنگ های مختلف از جمله گل رز و تمشک به طور عمدی انتخاب شده اند.

چرا از سفر و فرهنگ های باستان الهام می گیرید؟

من سعی می کنم ماهیت امپراطوری های باستان را در حالی که ترکیبی از چرخش معاصر است به تصویر بکشم. من دوست دارم به ایجاد میراث های مدرن فکر کنم. در دو سال گذشته من به امپراتوری های مصر و فارس علاقه مند بوده ام و از فرعونی مانند کلئوپاترا الهام گرفته ام.

چرا برای صنعت جواهرات، استفاده از پایداری مهم است؟

این به ارزش ها و اخلاق برمی گردد. ما به عنوان هنرمند در موقعیت های رهبری نوآور هستیم. ما می خواهیم در کدام نوع جهان زندگی کنیم و چگونه تجارت و صنعت ما می تواند در این چشم انداز سهیم باشد؟ اقدامات غیراخلاقی بسیاری در صنعت مد و کالاهای لوکس وجود دارد. برند های اخلاقی و جواهرات پایدار باید به عنوان مثال پیشرو باشند و مردم و کره زمین را بالاتر از سود خود نگه دارند.

برای پایداری بیشتر چه کاری می توانیم انجام دهیم؟

کلکسیون داران باید هوشمندانه انتخاب کنند و در خریدهایشان گزینشی عمل کنند. اکنون زمان خرید با معنی و هدف، جمع آوری موارد کمتری با کیفیت و معنی بالاتر است. مشتریان این قدرت را دارند که با کیف پول خود به نوع جهانی که می خواهند رأی دهند، و تهیه کلکسیونی از تکه جواهرات عمدی، سلیقه واقعی را نشان می دهد.

چه زمانی به کارهای خیرخواهانه علاقه مند شدید؟

من که در آمریکا  متولد و بزرگ شده ام، همیشه علاقه مند به افراد و مکان های خارجی بوده ام و علاقه زیادی به کمک به آسیب پذیرترین افراد داشته ام. من در دوران نوجوانی با برنامه نویسی برای کارگران مهاجر در کلیسای شهر خودم کمک کردم و قبل از شروع نام تجاری خود به مهاجران در یک شهر داخلی آموزش می دادم.

اولین خاطره شما از جواهرات چیست؟

مادرم از دهه 1970 که همیشه دوستش داشتم، یک دستبند زیبای اسکاراب مصری چند رنگ دارد. او یک دستبند مشابه به من داد زمانی که من یک دختر کوچک بودم که هنوز هم آن را می پوشم. من به عنوان یک دختر جوان دستبندهای دوستی با رشته ابریشم و مهره های شیشه ایجاد کردم. در بزرگسالی، شروع به ساختن جواهرات کردم در حالی که به عنوان یک معلم مدرسه در شهر کار می کردم.

بزرگترین موفقیت حرفه ای شما تا به امروز چه بوده است؟

من افتخار می کنم که جواهرات من به خاطر اعلیحضرت، شاهزاده ولز، که سازمان غیردولتی کوهستان فیروزه را تاسیس کرد، در Clarence House به نمایش گذاشته شد.

قصد سفر به کدام کشور را دارید؟

اردن. من دوستانی در عمان دارم، جایی که با صنعتگران تحت حمایت کوه فیروزه کار می کردم، از جمله در Zaatari، بزرگترین اردوگاه پناهندگان سوری جهان در نزدیکی مرز سوریه.

چه کسی جواهرات شما را می پوشد؟

زن Katherine Parr سبک و ماده را تجسم می کند: او قوی، پرشور و پویاست. او می داند که چگونه تأثیر بگذارد در حالی که با ظرافت و لطف عمل می کند. او دلسوز است و هم پویا است و هم جذاب. او می داند که فقط زیبایی آن چیزی نیست که می پوشد، بلکه عمق قطعات مکالمه است که علاقه به بیان شخصی او را افزایش می دهد.

دوست دارید چه کسی جواهرات شما را بپوشد؟

من برای اعلیحضرت ملکه Rania از اردن جواهری طراحی کرده ام که افتخار واقعی برای من تلقی می شد. این یک گردنبند با الهام از قطعه شطرنج ملکه بود که با استفاده از طلای بازیافت شده و الماس های اخلاقی تهیه شده است.

آیا دوران قرنطینه را سپری کرده اید؟

سعی کنید کرونا نگیرید! همچنین طراحی، پخت و پز و ورزش.

چه موسیقی را گوش می دهید؟

The weeknd

در چه نمایشی به عیش و نوش می پردازید؟

The Queen’s Gambit

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *