0

جواهرات برند بلژیکی دایمانتی پر توتی (Diamanti Per Tutti) در سنگاپور

جواهرات برند بلژیکی دایمانتی پر توتی (Diamanti Per Tutti) در سنگاپور

جواهرات دایمانتی پر توتی در سنگاپور

الماس ها و دیگر سنگ ها که بر روی نقره استرلینگ قرار گرفتند همان چیزی بود که دایمانتی پر توتی (Diamanti Per Tutti) سفارش داده بود.

مستقیم از آنتورپ بلژیک به معنای واقعی کلمه پایتخت الماس در جهان است و Diamandi Per Tutti یک برند جواهرات معاصر است که طرح های ظریف و درخشانی را پیشنهاد می دهد که شما می توانید روز تا شب آنرا بپوشید.

این برند با استفاده از الماس های طبیعی دستی از این طریق به خلاقیت خود کمک می کند تا صحبت کند و با کلکسیون های Capsule با امثال Tomorrowland همکاری کرده است که بزرگترین جشنواره موسیقی رقص الکترونیکی است که در شهری به نام Boom در بلژیک برگزار می شود و تمام این اجناس در نقره استرلینگ به همراه الماس ها و دیگر سنگ های قیمتی ساخته شده با دست تشکیل شده است.

جواهرات دایمانتی پر توتی


علاوه بر نقره استرلینگ Diamandi Per Tutti همچنین تکه جواهراتی را ساخته است که در یک رادیوم سفید، طلای صورتی ۱۸ عیار و طلای زرد ۱۸ عیار برای اجناس لوکس تر قرار داده شده است.

انگشترهای طلا دایمانتی پر توتی

دراماتیک و جسورانه مانند گلی است که برای آن نامگذاری شده است و خط گل لاله سیاه آخرین جواهر دایمانتی پر توتی است. این جواهرات توسط عصر هنر تزئینی و همچنین نماد های سبکی در دهه 1990 الهام گرفته شده است و این تکه جواهر به شما این اجازه را می دهد عشق خود به این دسته از گل های زرق و برق دار را بر روی مچ ، انگشت ها و اطراف گردن خود بپوشید.

کلکسیون جواهرات طلا از دایمانتی پر توتی (Diamanti Per Tutti)

در این کلکسیون جواهرات سنگ های قیمتی مانند الماس ها، اونیکس سیاه، سیترین و میناکاری سیاه و سفید دیده می شود.

جواهرات اونیکس دایمانتی پر توتی (Diamanti Per Tutti)

در مرحله بعد مرکز کلکسیون جواهرات Endless و Circles در جریان مداوم خطوط قرار دارند، هم آنها در ردیف سنگ های قیمتی دایره شکل هستن و هم در اشکال هندسی. اما آنچه این دو را ازهم جدا می کند انتخاب سنگ های قیمتی است.

در جایی که کلکسیون Endless همه نوع از سنگ های قیمتی از الماس های سیاه و سفید تا یاقوت کبود در رنگ های صورتی ، قرمز ، زرد ، آبی و سبز استفاده می کنند، اما کلکسیون Circles تنها الماس های سیاه و سفید در سبک تک رنگی بسیار معاصر دیده می شود.

کلکسیون جواهرات Mystique از دایمانتی پر توتی (Diamanti Per Tutti)


سرانجام کلکسیون Mystique الماس هایی در امتداد با یاقوت های الکتریکی صورتی و آبی در طرح هایی که نماد های باستانی اما به همراه انرژی جوانی و گمراه کننده را به نمایش می گذارد.

گوشواره دایمانتی پر توتی Diamanti Per Tutti

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *