0

جواهرات زیبای لایم لایت (LimeLite)

جواهرات زیبای لایم لایت (LimeLite)

ایلکه شاه (Ilke Shah) مستقر در دبی این برند را در آوریل سال ۲۰۱۶ تاسیس کرد.

او در هنگام مصاحبه در سال ۲۰۱۷ سبک خود را به عنوان سبک کلاسیک معرفی کرد. او پیچیدگی های مشابهی را در مورد جواهرات سنتی زیبا از طریق لایم لایت (LimeLite) ارائه می دهد.

مؤسس لایم لایت (LimeLite) ایلکه شاه (Ilke Shah)

این جواهرات الهام گرفته شده از طبیعت در طلای ۱۸ عیار با الماس ها و سنگ های قیمتی در مجموعه ای از نقوش از تارهای عنکبوتی و بال خفاش تا بافه های گندم، برگ و پروانه ها دیده می شود.

دستبند های تنیس دارای ردیفی از الماس های تراش باگت هستند با یک دکمه سرخ از جنس طلا با حلقه موج دار که از جنس الماس است تا مچ دست شخص را محصور کند.

انگشتر طلا و الماس لایم لایت (LimeLite)

یکی از مجبوب ترین تکه جواهرات لایم لایت گردنبندی است که یک ساعت زیبا را معلق کرده است و ساعت هایی که منبع آن در اروپاست و در دبی نصب شده اند. جایی که تمام جواهرات تولید شده اند و فقط یک نمونه از گردنبند های این کلکسیون است که به سرعت فروخته شد.

ایلکه شاه (Ilke Shah) معتقد است که محبوبیت برند او به سبب طرح های چشم نواز در کنار قیمت های وسوسه انگیز است. اکثر جواهرات LimeLite در حدود یک هزار درهم تا ده هزار درهم قرار دارد و فرصتی برای داشتن جواهرات زیبا و متمایزی را می دهد. طبق گفته ایلکه شاه که می گوید: لازم نیست قبل از خرید تکه جواهرات LimeLite زیاد فکر کنید.

جواهرات پروانه لایم لایت (LimeLite)

این محبوبیت جواهرات لایم لایت است که در ماه فوریه امسال ایلکه شاه از دوست خود مینا باسی (Minna Bussey) خواست تا به عنوان شریک که مشتاقانه چالش شلوغ را پذیرفت به این مجموعه بپیوندد.

ایلکه شاه اکنون بیشتر قادر است تا بر روی طرح های جدید تر این کلکسیون تمرکز کند و روابط شخصی را با مشتریان که برای این برند مهم است را توسعه دهد.

برند LimeLite در تعدادی از رویداد های Pop_Up در دبی مانند سالن لاکچری امارات متحده عربی شرکت کرده است. اما بیشتر موفقیت فعلی این برند بر سفارشات آنلاین و تعامل با اینستاگرام استوار است. بدون شک به طبیعت قابل دسترس این برند کمک می کند زیرا همانطور که Ilke می گوید: من میخواهم مشتریان ما احساس کنند که با طراح دوست هستند.

Ilke با تشریح برنامه های آینده این برند می گوید که بوتیک های آنلاین راه را برای لایم لایت پیش بینی می کند. آنها بسیار مناسب هستند.

جواهرات پروانه و پرندگان الماس برند لایم لایت (LimeLite)

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *