0

انتخاب‌ بهترین صندلی پلاستیکی تاشو برای مسافرت

صندلی پلاستیکی تاشو

سفر کردن می‌تواند لذت بخش‌تر باشد زمانی که شما وسایل و امکانات مسافرتی کافی با خود ببرید. یکی از این وسایل که بسیار کاربردی نیز هست، صندلی پلاستیکی تاشو است. این نوع صندلی می‌تواند پای ثابت تمام سفرها، کمپینگ‌ها و پیک نیک‌های شما باشد. این وسیله به دلیل سبک و قابل حمل بودن برای استفاده در هر مکانی مناسب است. شما می‌توانید برای ساعت‌ها بر روی این صندلی بنشینید و از تماشای محیط اطراف خود لذت ببرید. اگر می‌خواهید از مسافرت پیش رویتان لذت ببرید، پیشنهاد می‌شود که این صندلی پلاستیکی تاشو را بخرید. البته پیش از آن مقاله حاضر که اطلاعات کاملی درباره این محصول به شما می‌دهد را مطالعه کنید.

صندلی پلاستیکی تاشو چیست؟

صندلی پلاستیکی تاشو از جمله وسایل کاربردی در سفرها است که امکان نشستن و استراحت کردن در هر مکانی را برای شما محیا می‌کند. با توجه به نیاز افراد به این نوع صندلی‌ها در مسافرت‌ها و کمپینگ‌ها، صندلی پلاستیکی تاشو مدل مسافرتی به تولید رسید. این مدل صندلی‌ها حمل آسانی دارند؛ چرا که می‌توان آن‌ها را جمع کرد تا کاملا کم حجم شوند. به همین دلیل به این صندلی‌ها تاشو می‌گویند. بدین صورت این صندلی‌ها فضای زیادی از صندوق عقب ماشین شما را اشغال نخواهند کرد.

صندلی پلاستیکی تاشو دارای یک تکیه‌گاه، نشیمنگاه و پایه است. معمولا از پارچه‌ای و برزنتی برای ساخت تکیه گاه این صندلی استفاده می‌شود. بدین صورت وزن آن کم‌تر خواهد بود و می‌توان به راحتی آن را حمل کرد. علاوه بر این پایه‌های پلاستیکی این صندلی وزن بسیار سبکی دارند. به همین دلیل خرید این نوع صندلی‌ها به صندلی‌های تاشو چوبی و فلزی ترجیح داده می‌شود. به طور کلی مواد اولیه‌ای که برای ساخت این صندلی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، وزن آن را پایین نگه می‌دارد.

صندلی پلاستیکی تاشو

طبیعتا صندلی‌های معمولی این ویژگی‌ها را ندارند. صندلی‌های دیگر معمولا از متریال سنگین تولید شده‌اند تا از تکان خوردن مداوم آن جلوگیری شود. در حالی که صندلی تاشو سبک و قابل حمل است. همچنین صندلی‌های معمولی به صورت تاشو تولید نمی‌شوند؛ اما این صندلی‌ها برای راحتی حمل و نقل و استفاده در سفرها، تاشو هستند.

به طور کلی وزن پایین، ابعاد خوب، قابل تا شدن، قابل حمل و… و دیگر ویژگی‌های صندلی مذکور آن را بسیار کاربردی کرده است. شما می‌توانید در کویر، جنگل، دشت و هر مکان دیگری که به آن سفر کرده‌اید از این صندلی استفاده کنید. اگر از جمله کسانی هستید که به مسافرت و پیک نیک علاقه زیادی دارید، حتما در کنار تاب ریلکسی و سایر لوازم رفاهی، به این صندلی‌ها نیاز خواهید داشت.

ویژگی‌های صندلی تاشو پلاستیکی

کسانی که به طور مداوم به کمپینگ، سفر و پیک نیک می‌روند، می‌دانند که نمی‌توان وسایل عادی و روزمره که در خانه استفاده می‌کنیم را با خود برد. درواقع در سفرها ما به وسایلی کم حجم و سبک نیاز داریم که باعث آسانی کار ما شوند، نه سختی. این ویژگی‌ها درباره تمام وسایل سفر صدق می‌کند که یکی از آن‌ها صندلی مسافرتی است. صندلی تاشو پلاستیکی تکام این ویژگی‌ها را دارد. این وسیله نه تنها از قابلیت‌های خوبی برخوردار است، بلکه دقیقا متناسب با شرایط سفر تولید می‌شود.

پایه‌های صندلی تاشو

صندلی تاشو جای زیادی اشغال نمی‌کند؛ چرا که پایه‌های آن طوری طراحی شده‌اند که قابلیت جا به جایی دارند و می‌توانند تا شوند. اتصالاتی که قابل جا به جایی هستند در پایه و نقطه پیوند بخش تکیه گاه و نشیمن گاه است. بدین صورت می‌توان صندلی را باز و بسته کرد. معمولا پایه‌های صندلی را به صورت ضربدری می‌سازند تا هم ظرفیت وزن آن بالا برود و هم راحت‌تر تا شود‌.

در صورت نیاز می‌توانید پایه‌های صندلی خود را از جنس آلومینیوم یا دیگر فلزها سفارش دهید تا محکم‌تر باشند؛ اما علاوه بر هزینه تولید، وزن صندلی نیز بیشتر خواهد شد. البته اگر هنگام خرید دقت کنید و صندلی باکیفیتی بخرید، نگرانی وجود نخواهد داشت.

نشیمن گاه و تکیه گاه صندلی تاشو

نشیمنگله و تکیه‌گاه این وسیله کاملا نرم و راحت است؛ بنابراین نشستن بر روی آن شما را خسته نخواهد کرد. همچنین این صندلی‌ها از متریال با کیفیت، سبک و در عین حال محکم تولید شده‌اند؛ به همین دلیل در حین حمل و نقل و نشستن بر روی آن‌ها دچار آسیب‌ نمی‌شوند. نشیمنگاه و تکیه‌گاه صندلی‌های تاشویی که در بازار وجود دارند در رنگ‌های متنوع تولید می‌شوند؛ بنابراین شما می‌توانید رنگ صندلی را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید.

وزن صندلی تاشو

انواع مختلف این صندلی معمولا بین ۱ تا ۷ کیلو گرم وزن دارند. این یکی از ویژگی‌های مهم صندلی‌های پلاستیکی تاشو است؛ چرا که نشان می‌دهد حمل و نقل آن تا چه میزان راحت و بی دردسر است. اما فراموش نکنید که تحمل وزن آن‌ها بسیار بالا است. این وسیله‌ معمولا می‌تواند حدود ۱۰۰ کیلو گرم وزن را تحمل کند‌. با این حال هر مدل صندلی‌ ویژگی‌های خاص خودش را دارد و ظرفیت وزن آن نیز ممکن است متفاوت باشد.

ظاهر و کیفیت صندلی تاشو

در تکمیل توضیحات باید به ظاهر آن نیز اشاره کنیم. این صندلی‌ها زیبا و خوش طرح هستند. از بابت رنگ و ظاهر این محصول آسوده خاطر باشید؛ چرا که باد، باران و نور خورشید نمی‌توانند به راحتی به آن آسیب وارد کنند. خوشبختانه دست شما برای انتخاب صندلی مناسب باز است؛ چرا که تولید کنندگان، مدل‌های مختلفی از این صندلی را تولید می‌کنند. این محصول را می‌توان به راحتی تمیز کرد؛ بنابراین نگران آلوده شدن آن در طبیعت نباشید.

صندلی پلاستیکی تاشو

کاربرد صندلی پلاستیکی تاشو

صندلی پلاستیکی تاشو در مکان‌های مختلف کاربرد دارد و می‌تواند سفر را برای شما خوشایندتر کند. اگر به تنهایی سفر می‌کنید، یا با خانواده یا با دوستان، این صندلی می‌تواند به کمک شما بیاید تا در هر مکان که می‌خواهید توقف کنید و بنشیند. شما تنها باید صندلی را همانطور که بستید باز کنید و به راحتی در مکان مورد نظر قرار دهید؛ بنابراین استفاده از این وسیله هیچ دشواری ندارد. اما این صندلی در چه مکان و شرایطی کاربرد دارد؟

  • کنار آب دریا یا رودخانه: برای لذت بردن از شنیدن صدای آب و تماشای امواج دریا، می‌توانید این صندلی را در کنار آب قرار دهید و بنشینید. از طرفی صندلی پلاستیکی نسبت به رطوبت مقاوم‌ است و کیفیت خود را از دست نمی‌دهد.
  • در کویر: در کویر و مکان‌هایی که سایه‌ای نیست، می‌توان صندلی تاشو به همراه برد که سایبان داشته باشد. این نوع صندلی‌ به شما فرصت می‌دهد بنشینید و از سکوت کویر و زیبایی مناظر لذت ببرید.
  • در بالکن: اگر حیاط خلوت یا بالکن کوچکی دارید، می‌توانید این صندلی‌ها را در آن قرار دهید تا در صورت نیاز بازشان کنید و بر روی آن‌ها بنشینید. سپس صندلی را ببندید تا فضای بالکن اشغال نشود.
  • مسافرت با تعداد افراد بالا: اگر مسافر‌ها زیاد باشند، می‌توان از مدل چند نفره صندلی تاشو استفاده کرد. بدین صورت مسافرت‌های دسته جمعی خوشایندتر نیز خواهد بود.

انواع صندلی تاشو

صندلی‌های تاشو پلاستیکی متنوع هستند و در مدل‌ها و با طراحی‌های متفاوت تولید می‌شوند. این صندلی را از چند نظر می‌توان تقسیم کرد. صندلی‌های مسافرتی تاشو هم از نظر جنس بدنه، هم از نظر نوع طراحی و هم تعداد پایه‌ها به چند دسته تقسیم می‌شوند. در ادامه با انواع این محصول آشنا می‌شوید.

از نظر جنس بدنه

  • فلزی: این مدل صندلس تاشو رایج‌ترین نوع آن است. علاوه بر اینکه مقاومت این صندلی بالا است، وزن بالایی نیز دارد.‌ این صندلی به دلیل مقاومت بالا در محیط‌های صخره‌ای و سنگی کاربرد دارد.
  • چوبی: وزن و مقاوت این نوع صندلی‌ بالا است. معمولا این نوع صندلی‌ تاشو تمام چوب است؛ حتی در قسمت نشیمنگاه. این نوع صندلی در بیشتر محیط‌ها کاربردی است؛ اما به دلیل وزن بالا، معمولا در مکان‌های نزدیک، نه در مسافرت، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • پلاستیکی: این نوع صندلی از پلاستیک تولید شده که وزن کمی دارد؛ در مقابل مقاومت آن کم‌تر است. این نوع صندلی ‌در محیط‌های مرطوب کاربرد دارد؛ چرا که زنگ نمی‌زند و پوسیده نمی‌شود.

از نظر طراحی:

  • استوانه‌ای: این مدل صندلی درون یک کیف استوانه‌ای جا می‌شود و می‌توان آن را بر روی دوش حمل کرد.
  • کتابی: در هنگام جمع کردن صندلی کتابی، نشیمنگاه و تکیه‌گاه بر روی هم قرار می‌گیرند‌. این صندلی را می‌توان در کوله قرار داد و حمل کرد.

از نظر تعداد پایه‌ها:

  • چهار پایه‌ای: این نوع صندلی‌ که با نام کمپینگ کلاسیک هم شناخته می‌شود، قیمتی مقرون به صرفه و تکیه‌گاهی صاف دارد.
  • سه پایه: این مدل صندلی ساده و سبک است. با این حال مقاومت و ثبات آن کم‌تر از صندلی چهار پایه است.
  • دو پایه: در این نوع صندلی‌ پایه‌های جلویی صندلی، پاهای شما هستند. بدین صورت وزن کم‌تری بر روی صندلی قرار می‌گیرد و شما می‌توانید کمی تاب بخورید.  
صندلی پلاستیکی تاشو

راهنمای خرید صندلی پلاستیکی تاشو

اگر به دنبال خرید صندلی پلاستیکی تاشو هستید بهتر است نکاتی که در این بخش گفته می‌شود را در نظر داشته باشید. خرید هر محصولی نیاز به دقت و توجه دارد تا دقیقا کالایی انتخاب شود که با نیاز ما تناسب داشته باشد. برای خرید صندلی تاشو نیز شما باید به تمام ویژگی‌های محصول توجه کنید تا به صرفه پرداخت کنید.

  • وزن و قابلیت حمل: برای جابه‌جایی و حمل راحت‌تر صندلی تاشو باید ولی را انتخاب کنید که وزن کمتری داشته باشد. بدین صورت شما می‌توانید وسایل دیگر و همچنین تعداد صندلی‌های بیشتری را با خود به مسافرت ببرید. علاوه بر این صندلی‌هایی که دارای دسته حمل یا حقیبه‌ حمل هستند گزینه‌های بهتری برای خرید به حساب می‌آیند؛ چرا که حمل این مدل صندلی‌ها با دست راحت‌تر از دیگر صندلی‌ها است.
  • جمع‌ شدن آسان: برای اینکه در سفر وقت بیشتری برای لذت بردن از گشت و گذار داشته باشید، بهتر است صندلی‌هایی انتخاب کنید که به راحتی تا شوند و به حداقل حجم ممکن برسند. بدین صورت زمان شما در درگیر شدن با فرایند بستن صندلی به هدر نخواهد رفت؛ بنابراین صندلی‌هایی که مکانیزم جمع‌ شدن سریع و آسان دارند را در اولویت قرار دهید.
  • پایداری و مقاومت: طبیعتاً شما می‌خواهید محصولی خریداری کنید که برای چند سالی کارایی داشته باشد و کیفیت خود را از دست ندهد. بدین منظور باید صندلی پلاستیکی تاشویی انتخاب کنید که پایه‌های آن کاملا مقاوم و سخت باشند. بدین صورت شما می‌توانید از این صندلی در محیط‌های متفاوت استفاده کنید؛ بدون آنکه شکل و حالت صندلی تغییر کند.
  • راحتی: به طراحی صندلی دقت کنید که متناسب با نیاز شما باشد. ممکن است شما بخواهید در طول مسافرت مدتی طولانی را بر روی صندلی نشسته و استراحت کنید؛ بنابراین این صندلی باید به اندازه کافی راحت بوده و طراحی قسمت نشیمنگاه و تکیه‌گاه آن به صورت اصولی انجام شده باشد. اگر صندلی با فیزیک بدن شما متناسب نباشد، نمی‌توانید همانطور که انتظار دارید از صندلی تاشو مسافرتی خود بهره ببرید.
  • قابلیت تنظیم: نکته دیگری که باید در خرید این صندلی به آن توجه کنید، برخوردار بودن آن از قابلیت تنظیم ارتفاع است. اگر صندلی این قابلیت را داشته باشد شما به راحتی می‌توانید ارتفاع آن را به هر اندازه که می‌خواهید تنظیم کنید. همچنین افراد مختلف با قد‌ها متفاوت قادر به استفاده از یک صندلی یکسان خواهند بود. همچنین اگر در مسافرت صندلی کودک همراهتان نباشد، می‌توانید ارتفاع صندلی خود را تا کم‌ترین میزان تنظیم کنید تا کودکان نیز بتوانند بر روی آن بنشینند.
  • مقاومت در برابر عوامل جوی: در مسافرت شما با شرایط جوی مختلفی مواجه خواهید شد. ممکن است گاهی باران ببارد و گاهی باد شدیدی بوزد. به همین دلیل باید دقت کنید که صندلی مورد نظر شما در برابر عوامل جوی از مقاومت کافی برخوردار باشد.
  • قیمت: قیمت محصول از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است. به همین دلیل پیش از خرید  صندلی پلاستیکی تاشو پیشنهاد می‌کنیم که کمی جستجو کرده و قیمت محصولات را با هم مقایسه کنید. سپس محصولی بخرید که به نسبت کیفیت خود، قیمت مناسب داشته باشد.

 از کجا صندلی پلاستیکی تاشو بخریم؟

شما می‌توانید برای خرید این محصول به فروشگاه چندسو مراجعه کنید. این فروشگاه اینترنتی کاملا معتبر است و در طی سال‌ها فعالیت خود در بستر مجازی توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. در این فروشگاه انواع لوازم خانگی، اداری، و… عرضه می‌شوند که همگی دارای ضمانت هستند. همچنین قیمت کالاهای موجود در این فروشگاه بسیار مقرون به صرفه است. دیگر مزیت‌های خرید از فروشگاه چندسو را در ادامه توضیح می‌دهیم.

  • پشتیبانی عالی: این فروشگاه دارای نیروهای پشتیبانی عالی هستند که به دقت سفارشات مشتریان را پیگیری می‌کنند. نیروهای پشتیبانی همیشه پاسخگوی مشتریان هستند؛ بنابراین در صورت بروز هر گونه مشکل شما می‌توانید با آن‌ها تماس بگیرید.
  • خرید اقساطی: فروشگاه چندسو فرصت استثنایی خرید اقساطی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت این فروشگاه، از شرایط خرید اقساطی مطلع شوید.
  • اصالت کالا: کالاهایی که در فروشگاه‌ چندسو به فروش می‌رسند کاملا تضمین شده هستند و اصالت آن‌ها تایید شده است؛ بنابراین شما می‌توانید بدون نگرانی از بابت کیفیت و اصالت کالا، از این فروشگاه خرید کنید.
  • ارسال رایگان: مشتریانی که بیش از ۱۲ میلیون تومان سفارش خرید دارند و می‌خواهند کالای خود را در شهر تهران و کرج دریافت کنند، از ارسال رایگان برخوردار خواهند شد.
  • بازگشت وجه: در صورتی که محصولی آسیب دیده به دست شما برسد، شما می‌توانید با تیم پشتیبانی چندسو تماس بگیرید و کالا را مرجوع کنید تا هزینه کالا برگردانده شود. البته توجه داشته باشید که شما نباید کالا را دریافت کنید و حتما با پشتیبانی در تماس باشید.

بهترین صندلی پلاستیکی مناسب کمپینگ رو از چندسو بخر!

در این مقاله ما به بحث و بررسی صندلی پلاستیکی تاشو پرداختیم که از وسایلی کاربردی در مسافرت‌ها و کمپینگ‌ها است. شما می‌توانید بدون نیاز به چادر یا زیرانداز در هر مکانی توقف و بر روی صندلی خود استراحت کنید. بیان چیستی و ویژگی‌های این صندلی، بخشی از مقاله بود که در ادامه به کاربرد این محصول منتهی شد. همچنین انواع صندلی پلاستیکی تاشو زا نیز بیان کردیم و بعد به سراغ راهنمای خرید این محصول رفتیم. در آخر نیز فروشگاه چندسو برای خرید این صندلی معرفی شد.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *