0

کلکسیون جواهرات الهام گرفته از تاریخ

کلکسیون جواهرات الهام گرفته از تاریخ

به گذشته برگردید، با کلکسیون جواهرات چشم نوازی که شما را یاد روزای خوبی که داشته اید می اندازد.

گردنبند زمرد سیندی چائو (Cindy chao)

1. زیبایی ساختمان با سیندی چائو (Cindy chao)

با بررسی مجدد تقسیمات بین کلاسیک و معاصر هنر و جواهرات به‌دنبال پرمتقاضی ترین آثار سیندی چائو (Cindy chao)، جواهرات هنری، شاهکارهای برچسب بسیار کالیبره موزه می باشد. یک گردنبند، ۴ سنجاق سینه و دو النگو آخرین اضافات به این خط را تشکیل می دهند. الهام بخش ترین دو اشخاص اصلی را در زندگی Cindy chao یعنی پدر و پدربزرگ او را به رسم می کشد.

به عنوان مثال گردنبند معماری زمرد به معبد های نمادین آسیایی که توسط پدربزرگ طراح ساخته شده است اشاره می کند.

یک شاهکار مهندسی پیچیده، یک جفت زمردهای چشم گیر کلمبیایی، الماس زرد برجسته توسط پیچ و تاب‌های ارگانیک که ۱۰ هزار مهره زمرد سبز روشن متصل می‌شود را شامل می شود.

کلکسیون جواهرات هرمس (Hermés)

2. واکنش زنجیره ای با هرمس (Hermés)

هرمس (Hermés) با تکیه بر تاریخ ۲۰۰ ساله خود به عنوان زین ساز و مهار ساز مفهوم زنجیره را به عنوان هسته آخرین کلکسیون جواهرات به نام Enchainements Libres معرفی کرد.

پیر هاردی (Pierre Hardy) مدیر خلاق همه کاره این برند دو موضوع متضاد را از زنجیره و آزادی در این مجموعه از جواهرات غیرمتعارف را گرد هم آورده است. این کلکسیون در عین حال که سرزنده و قدرتمند است شش خط را دارد: Adage Hermès, Hermès Fusion, Hermès Voltige, Hermès Grand Jeté, Chaîne d’ancre zoom and Hermès Petit Jeté.

جواهرات لویی ویتون (Louis Vuitton)

3. افسانه های قرون وسطایی با لویی ویتون (Louis Vuitton)

آخرین جواهرات لویی ویتون (Louis Vuitton) به قهرمانان قرون وسطایی و علامت ماندگار آنها در (جهان انسان ها ) که آن را منع کردند ادای احترام می‌کنند. این موضوع ساده‌ای برای تصویر کردن نیست کلکسیون ۵۰ تکه ای (که قرار است تا ۱۰۰ تکه گسترش یابد) از ده ها هزار هنر سنگ قیمتی برای ساختن ظاهر زره پوش استفاده می‌کنند.
قابل توجه ترین نمونه گردنبند le Royaume است که لوکس ترین زره زنجیره است که احتمالا با آن روبرو می شوید.

جواهرات الماس و تورمالین پارائیبا موسی ایف (Moussaieff)

4. گنجینه موسی ایف (Moussaieff)

آخرین جواهرات با کیفیت موسی ایف (Moussaieff) شامل سنگ‌های قیمتی شگفت انگیز با درخشش عالی می شود. این برند تاریخی به خاطر استفاده از الماس های نادر با رنگ طبیعی که سخاوتمندانه در خطوط جواهرات مورد علاقه این برند گنجانیده شده مشهور شده است.

این برند یکی از پرمتقاضی ترین جواهرات در جهان نامگذاری شده است. تورمالین پارایبا از این قاعده مستثنی نیست و همچنین دارای درخشش تابانی است که این کلکسیون با دیگر کلکسیون هایی که امسال معرفی شده است قابل مقایسه نیست.

جواهرات بوچرون (Boucheron)

5. شب های سفید با بوچرون (Boucheron)

پاریس، Vu du 26، یا ‘از شماره 26 دیده می شود’ یک نامه عاشقانه به پاریس است و به ویژه خیابان های سنگفرش شده و بناهای تاریخی الهام‌بخش در نزدیکی میدان وندوم پاریس (Vendôme) جایی که خانه بوچرون (Boucheron) در آنجا است. این کلکسیون با رعایت کلیشه پاریس را به روشی که پاریسی ها آن را میبینند نشان می دهد: یک اثر هنری دقیق، محیط تاریخی و نوآوری که شهر به آن معروف شده است.

این کلکسیون توسط مجسمه‌های اسب مانند که نمای خارجی کاخ گارنیه یا اپرا گارنیه (به فرانسوی: Opéra Garnier) ، گراند پاله (Grand Palais) او را پوشانده الهام گرفته شده است. خانه نمادین نمایش باورکردنی هنر نمایش مد پاریس درست پس از باران است، زمانی که نور منعکس کننده سنگفرش های میدان وندوم پاریس (بهترین جواهرسازان دنیا در میدان Vendôme) است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *