0

گردنبند مروارید ملکه بر گردن کیت میدلتون (kate middleton)

گردنبند مروارید ملکه بر گردن کیت میدلتون (kate middleton)

این یک معجزه در جواهرات سلطنتی می باشد. آیا می دانید در مطالب قبل کمی از کیت میدلتون (kate middleton) گله کردیم که چگونه کیت میدلتون به بهترین کلکسیون جواهرات بر روی کره زمین دسترسی دارد و به ندرت از آنها سود می برد؟ در عوض، او از پوشیدن جواهراتش در بسیاری از رویدادها لذت می برد. خب، او امسال بارها در استفاده از گنجینه جواهرات زیاده روی نمود. برخی از ناظران سلطنتی تصور کردند که این بخشی از جواهرات جذاب سلطنتی می باشد. هرچه باشد، با روزنامه نگاران جواهرات سروکار دارند.

در طول تابستان او هنوز یک جفت گوشواره های عتیقه ملکه را استفاده کرد. او همچنین در سال 2017 با یک جفت گوشواره بزرگی دیده شد. او به طور منظم تاج سلطنتی را که خارق العاده بود می پوشید زیرا این تاج یکی از بهترین تاج ها محسوب می شد.

جواهرات پرنسس دایانا

در روز دوشنبه، کیت میدلتون یکی از بهترین و زیباترین جواهرات در سال را با خود به همراه داشت. کیت میدلتون برای جشن هفتادمین سالگرد ازدواج شاهزاده فیلیپ و ملکه الیزابت یک جفت گوشواره مروارید شکل که از دایانا به عنوان هدیه عروسی با یک طوق چهاربند را دریافت کرد. پادشاه انگلیس، جواهری ساخته شده از مرواریدهایی را دارا می باشد ‌که دولت ژاپن در سال ها پیش به او اعطا کرده بود.

طبق گفته Leslie Field، نویسنده کتاب جواهرات ملکه این الماس بزرگ مخروطی شکل تا حد کافی عمیق است اگر او تمایل داشته باشد دو ردیف از مروارید دیگر را به آن اضافه کند. البته این فضا برای این دو ردیف اضافی بسیار مارا به خود خیره کرده است اما هنوز هم عالی به شمار می آید. دایانا که به مروارید ها عشق می ورزید، این تکه جواهر را حداقل یکبار در سال ۱۹۸۲ استفاده کرد.

جواهرات ملکه الیزابت

در حال حاضر که کیت میدلتون شروع به پوشیدن جواهرات زیبا از کلکسیون تاج های سلطنتی کرده است، ما تنها دو شکایت از دیگر مجموعه جواهرات سلطنتی داریم. چرا بیشتر تصاویر کیت میدلتون زمانی که او پشت ماشین یا پشت یک گیاه می باشد عکس گرفته شده است؟ شکایت دیگر ما همانند شکایت دیگر افراد می باشد. آیا هری می تواند با آن کنار بیاید و به Meghan Markle پیشنهاد گوهر های درخشانی بدهد؟

این در واقع معجزه جواهرات سلطنتی خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *